vineri, 19 octombrie 2012

INITIEREA A IV-A




INITIEREA A IV-A

Transmisa de Batrani, fiinte celeste batrane si Membrii Inaltului Consiliu al Ordinului Melchizedek
Pe 04.04.2012 am intrat in al patrulea portal de initiere al Iubirii Cristice si Luminii sub influenta razei a patra a armoniei si puritatii, o minunata flacara alba de lumina,  care ne duce in nivele mai profunde de autocunoastere ca Fiinte Cristice de Lumina. Aceasta initiere se refera la a patra initiere ezoterica care ne scoate deasupra Rotii Karmice pe spirala Evolutiei prin dorinta si abilitatea noastra de a ne desprinde de toate conflictele percepute in toate vietile si experientele traite, pentru a experimenta propria natura creativa ca arhetip masculin/feminin. Aceasta raza divina ne ofera oportunitatea de a experimenta trairile si transformarile Cristice si tiparele Noului Pamant prin intelegerea profunda a serviciului in slujba pacii, libertatii si bucuriei, creativitatii si iubirii; aspecte individuale si colective minunate care ne propulseaza spre desavarsita abundenta divina si interconectare cu tot si toate.
 A patra initiere reprezinta: Renuntarea la interes personal si viata personala in favoarea intereselor mai inalte, in serviciul Planului Divin.
 Corpul cauzal, sufletesc este ars in lumina si SUFLETUL fuzioneaza cu Monada Creatoare.
 Renuntand la tot ce e lumesc (familie, bani, statut social, reputatie si viata personala) se atinge eliberarea din roata incarnarilor. Viitoarele reincarnari sunt pe deplin voluntare, serviciu voluntar, pentru ca initiatul a devenit membru definitiv si permanent al Ierarhiei Spirituale. Energiile grupului sau de 12 suflete ii devin accesibile pentru serviciu in slujba binelui si evolutiei planetare.
 Iisus Hristos a primit a patra initiere la Crucificare.
 Prin flacarile solare, razele fotonice si portaluri de lumina, amplificate pe masura ce Mama Pamant isi creste vibratia, tot ceea ce nu este lumina va fi amplificat astfel incat se succed curatarile karmice prin perechile electron-pozitron din structura fiintei noastre care se transforma in corp de lumina. Pe masura ce epifiza si hipofiza primesc lumina divina concentrate, chakrele inferioare din corp elimina vechi credinte distorsionate si programe negative referitoare la starea constienta de noroc si prosperitate, convingeri sexuale negative, relatii si parteneri care nu mai corespund starii noastre vibrationale.
 Raza a patra a armoniei si a puritatii ne ofera oportunitatea sa transcedem aceste dualitati in timp ce ne asumam nivele mai profunde de creativitate si folosirea corecta a energiei sexuale, prin activarea energiilor Kundalini in corpurile noastre, pe masura ce integram Divinul masculin si Divinul feminin, care intra in manifestare pe 20 mai si 4 iunie prin eclipsele solare si lunare ale datelor respective.
 In paralel ne ofera intrarea in profunzimile infinite si natura nelimitata ca fiinte de Lumina, prin activarea cromozomilor din corpul nostru. Pentru aceasta vom calatori in Scaunul de Ascensiune si Orasul cristalin al Luminii in Marea Piramida din Giza, sub ocrotirea Chohanului razei, Paul Venetianul,  Arhanghelii Gabriel si Hope, Elohimii Purity si Astrea, experimentand descarcarea si activarea a 48 simboluri ale imortalitatii ca pachete de lumina. Pe masura ce ne aliniem cu Pamantul Interior, Soarele, Pleiadele, Sirius si Orion, prin Marea Piramida, reintregindu-ne cu prezenta noastra divina EU SUNT, experimentam amintirea tehnicilor Ochiului stang si drept ai lui Horus, ca initiati ai luminii, prin activarea ADN-ului si Discului Solar de lumina in inimile noastre. Aceasta ne aduce abilitatea de a activa codurile de lumina in fiinta noastra in starea EU SUNT AVATAR.
 In paralel vom ancora al patrulea Disc Cristic Cosmic holografic, din cele 13 discuri majore şi doua dintre cele 20 discuri minore, de-a lungul coloanei vertebrale.
 Intr-o perspectiva largita aceasta raza guverneaza sociologia, cultura, artele, cunoasterea unitatii creatiei si a faptului ca suntem cocreatori ai Raiului pe Pamant, prin contributia personala de lumina, incomensurabili in stralucirea si maretia noastra. Pe masura ce eliminam credinte distorsionate legate de daruirea si creativitatea noastra comparata cu a altora, diferente culturale si rasiale, ajungem sa experimentam mai adanc unitatea constiintei in inima cosmica a Mamei/Tatalui Dumnezeu si intelegem ca noi suntem cei ascensionati. Aducem toate acestea in Prezent prin liniile Cristice de timp, tot ceea ce avem nevoie pentru serviciul nostru viitor, individual si colectiv, si prin ele asistam intreaga viata a Pamantului, sa experimenteze initierea a patra. Si asa este. Amin.

 Invocatie pentru initierea Portalului de Lumina care faciliteaza Initierea a patra
 Invoc ajutorul Mamei / Tatalui Dumnezeu, Pleiadienilor, Siriusienilor, Andromedanilor si Arcturienilor, fiintelor de lumină, Arhangheli şi îngeri, Lorzi ai Sfintei Treimi de Lumina, Arhanghelul Mihail, Arhanghelul Metatron, Lord Melchizedek şi Chohanii Razelor Divine, Maestrii Inaltati El Morya, Kuthumi, Serapis Bey, Paul Veneţianul, Hilarion, Sananda, Saint Germain, Lady Nada, Maica Maria, Allah Gobi, Quan Yin si Pallas Athena, Stralucitii Elohimi ai Razelor Divine, Frăţia Melchisedec a Luminii, Lord Buddha, Sanat Kumara, Helios şi Vesta şi Domnul Melchior, Mahatma, Avatarul Cosmic de sinteză şi toate celelalte fiinte de Lumina pe care personal le recunosc, pentru a fuziona acum cu Prezenta mea divina EU SUNT, cea mai inalta lumina divina a mea, în Inima Cosmica a Mamei / Tatalui Dumnezeu.
 Ma conectez la Chohanul razei a patra, Paul Venetianul, si il rog sa ma duca intr-o merkaba externa de lumina in Scaunul Ascensiunii si Orasul Cristalin de lumina in Marea Piramida pentru a primi a patra initiere, Renuntarea, inlaturand orice aspecte dizarmonice, rezistenta sau conflict din viata mea, si experimentand intregul meu potential creativ in serviciul iubirii ca initiat/a al/a luminii.
 Asezat/a in Scaunul Asecensiunii din Marea Piramida , inconjurat/a de minunata raza verde de lumina, de familia si prietenii de lumina, afirm :
 Renunt la toate relatiile si credintele false care cauzeaza conflict si dizarmonie in viata mea.
 Experimentez natura mea divina de zeu/zeita ca manifestare a divinitatii mele, tranfigurata in flacara a iubirii.
 Experimentez lucrarea mea personala, multiplele mele darurile creatoare, constient/a in prosperitate, bucurie, iubire si libertate de expresie.
 Ma aflu acum in camera secreta din Marea Piramida, primind cele 48 simboluri ale imortalitatii.
 Ma reintregesc cu prezenta mea divina EU SUNT si primesc codurile in pachete de lumina prin cel de-al treilea ochi, activand cromozomi imortalitatii in corpul meu.
 Ma aliniez cu energia Pamantului interior, Soarelui, Pleiadelor, Sirius, Orion si ma conectez cu Discul Cosmic Cristalin in Marea Piramida, activand ADN-ul la nivelul reamintirii imortalitatii mele ca fiinta de lumina, aspect amplificat de Discul de lumina aurie si iubire cristica din inima mea.
 Experimentez starea mea de initiat/a al/a Luminii si reamintirea tuturor tehnicilor Ochiului Stang si Ochiului Drept al lui Horus, aducand in timp Prezent tot ceea ce am nevoie pentru serviciul meu divin.
 Ma aflu in dimensiunea a cincea a liniilor cristice de timp ale Luminii, ancorand si activand cel de al patrulea Disc Cristic Cosmic holografic si doua discuri minore pe coloana vertebrala.
 Imi misc corpul incet stanga-dreapta, fata-spate, facilitand procesul in fluidul cerebrospinal si recalibrarea sistemului nervos, meridianelor si chakrelor.
 De acum asist Fratia Luminii si Chohanul razei a patra, Paul Venetianul, sa imbrace intreaga planeta si fiintele ei cu flacara alba a Luminii, onorand toti oamenii, toate culturile, toate rasele, si minunatia darurilor creatoare si exprimarii artistice in Mine insumi/insami si in toti ceilalti. Asist acum intreaga Viata sa experimenteze Tiparele/Arhetipurile Perfectiunii prin Gridul Unic al Iubirii Divine, urmandu-mi inima care imi spune ce imi aduce pasiunea de a trai si ce face inima mea sa cante. 
 Ma aflu in spatiul sacru, inconjurat de Inima de Cristal a Mamei Pamant si Inima Cosmica a Mamei/Tatalui Dumnezeu.
 Sunt inconjurat/a de minunata Flacara Alba a Luminii, a razei divine a patra si Flacara Aurie a Imputernicirii si Unitatii Constiintei, a razei divine a 12-a, luminand anul sacru 2012.
 Sunt cea mai inalta LUMINA A MEA,
 Sunt frumusetea,
 Sunt puritate,
 Sunt creativ/a, inspirat/a pentru Arta Divina,
 SUNT TOT CEEA CE SUNT.

 Invocation by Anrita Melchizedek
             Preluat din http://energiavindecatoareaculorilor.blogspot.ro si prelucrat

Un comentariu: