sâmbătă, 27 octombrie 2012

INITIEREA A IX-A





INITIEREA A IX-A

Transmisa de Batrani, fiinte celeste batrane si Membrii Inaltului Consiliu al Ordinului Melchizedek

Pe 09.09.2012 intram in portalul celei de a noua initieri in energie cristica, ajutati de raza a Noua a celor mai inalte Potentiale si ocrotiti de Mama Maria si Liga Siriana Arhanghelica a Luminii.
Raza a Noua a celor mai inalte potentiale este una dintre cele mai implicate in Serviciul Divin si are influenta maxima asupra modelului nostru initial de 8 celule divine, asupra corpurilor noastre eterice, emotionale si mentale. Este raza care ne focuseaza pentru atingerea potentialului nostru cel mai inalt prin dorinta, pasiune, bucurie si iubire divina.
Prin acest portal de initiere ne experimentam noi insine ca Slujitor pe masura ce ne aliniem modelului original de 8 celule divine ale fiintei noastre, tiparul Contractului nostru Sacru, inconjurati de o minunata flacara bleu-verde a Luminii. Tot asa eliminam orice lupta de putere, rezistentele si stresul si ne aliniem cu lumina exprimata, integrand aspectele Divinului Feminin, deschizandu-ne inimile unii catre ceilalti si catre intreaga Viata. Aceasta initiere ne conduce in spatiul interior, în cunoaștere și înțelepciune, unde percepem actiunile dinamice si conflictele, in curgere naturala si echilibru, prin Gratia Mamei/Tatalui Divin Dumnezeu.
Pe masura ce experimentam cresterea frecventelor luminii solare in corp, suntem invitati la Cape Town, Table Mountain, pentru a experimenta aspectele Divinului Feminin sub ocrotirea Mamei Maria.
Tot acum activam aceasta Flacara Bleu-Verde a celui mai Inalt Potential si a Iubirii Divine, construind o punte de lumina spre Lemuria; prin Sinele noastre Superioare Lemuriene, aducem in ACUM, in cristale eterice, înțelepciunea si darurile noastre ca vindecatori, profesori, artiști, preoți și preotese, oameni de știință și metafizicieni, numind doar câteva dintre ele. Aceste cristale eterice activeaza în continuare ADN-ul nostru latent, noi știind că am realizat deja Maestria de Sine. În plus, experimentand această traire, ne deschidem inimile noastre pentru a primi flăcările sacre ale unității, dreptatii, pacii, înțelepciunii, creativitatii, bucuriei, milei, iubirii necondiționate, splendorii, compasiunii și calauzirii divine. În continuare ancoram și activam acesta Flăcără Celesta Bleu-Verde a celui mai Inalt Potențial, în interiorul și în jurul Gridului 144 al Retelei cristaline cristice a Constiintei Unitatii, asistand intreaga Viata, ca adevarate Flacari Sacre transfiguratoare ale Iubirii Divine.
De aici suntem invitați în Scaunele de Ascensiune din Sirius, pentru a activa corpurile noastre de lumina/Merkaba la geometriile recalibrate ale Tiparelor Noului Pamant de Lumina si pentru a experimenta o aliniere mai profunda în tiparul nostru Divin original, cele 8 celule divine, prin fuzionarea Sinelor noastre viitoare în acest Acum. În plus, ancoram al nouălea Disc Cosmic holografic cristic și două discuri minore de-a lungul coloanei vertebrale.
Pe masura ce se experimenteaza energiile Echinoctiului din 22/23 Septembrie, ne scăldam în frecventele solare de lumina ale Iubirii Divine și din Inima Cosmica a Mamei/Tatalui Dumnezeu. Aliniind cu Soarele interior al Pământului, Scanteia Divina din inimile noastre, Soarele, Soarele Central și Marele Soare Central, ne deschidem inimile noastre pentru a primi frecventele cristaline de bază solare, ale celui mai inalt potential al noastru, prin Arhetipurile Divine perfecte și Grupul Eu Sunt Avatar Constiinta de Lumina.
Coeficientul nostru de lumină crește in luna septembrie, si înconjurati în pelerinele noastre vibrante de Măiestrie de Sine bleu-verde, vom folosi aceasta lumina divina ca Servitor, pentru a aduce echilibrul în toate domeniile vieții noastre, ca adevarati Maestri ai Luminii și co-creatori ai Raiului pe Pamant. În plus, permitem intregii Vieti, posibilitatea de a experimenta Iubirea Mamei Divine prin compasiune, pace, bucurie și scop, prin ocrotirea Mamei Maria si a intreagii Lumi Spirituale. Și așa este.

Invocatie pentru Initierea a IX-a

Cu binecuvantarea Mamei/Tatalui Dumnezeu, cu ajutorul Pleiadienilor, Siriusienilor, Andromedanilor si Arcturienilor, al Fiintelor de Lumina, Arhangheli și Ingeri, Lorzi ai Treimii de Lumina, Arhanghelul Mihail, Arhanghelul Metatron, Lord Melchizedek și Chohanii Razelor Divine: El Morya, Kuthumi, Serapis Bey, Paul Venețianul, Hilarion, Sananda, Saint Germain, Lady Nada, Fecioara Maria, Allah Gobi, Quan Yin si Pallas Athena, al Stralucitilor Elohimi,  al Fratiei Melchizedek a Luminii, Lord Buddha, Sanat Kumara, Helios si Vesta si Lord Melchior, al lui Mahatma, Avatarul Cosmic de Sinteza, si al tuturor Fiintelor de Lumina pe care le cunosc, ma reunesc cu Prezenta mea Preaiubita EU SUNT, si cu cel mai Inalt Potential de Lumina care este din Inima Cosmica a Mamei/Tatalui Dumnezeu .
Fac apel acum la Mama Fecioara Maria și Liga Siriusiana Arhanghelica a Luminii, să mă ia într-un vehicul extern de Lumina Merkaba, în Scaunul Ascensiunii din Table Mountain, Cape Town, pentru a primi inițierea mea în calitatea nouă de Slujitor, si a-mi putea exprima pasiunea, scopul, liniștea și bucuria, experimentand toate darurile mele și cel mai inalt potențial, deschizand inima mea catre mine și ceilalti, prin recunoașterea mea ca piesă de puzzle, unica, în Colectivitate.
In scaunul de Ascensiune, sunt înconjurat într-o frumoasă Flacara Bleu-Verde de Lumina, întâmpinat și salutat de către Fecioara Maria, ca o flacara transfiguratoare a Iubirii Divine.
Am ajuns într-o cameră Cristica temporala de Lumina. Prin Liniile Cristice, trec în realitățile paralele, în care am fost neiertator/neiertătoare și lipsit/a de iubire.
Acum iert si iubesc toate sufletele cu care am experimentat legături karmice în liniile de timp si in momentul ACUM,
Imbratisez și integrez toate aspectele legate de Sinele mele Divine Feminine, prin Iubire Divina si aceasta frumoasa flacara bleu-verde a celor mai Inalte Potențiale.
Deschizandu-mi inima catre mine si ceilalti, Sinele meu fuzionează cu Sinele meu Superior Lemurian, amintindu-mi ca am fost un inițiat al luminii, în această linie temporală,
Sinele meu Superior Lemurian plaseaza acum un cristal eteric de înțelepciune în inima mea. ADN-ul meu este acum activat la maximul posibil, prin Dar Divin.
Experimentez in timp trairea potentialului cel mai Inalt al meu ca Slujitor, Student și Maestru, Slujitor și Învățător, și multe daruri pe care le am în acest moment, Acum, in Rolul meu de Slujitor al Luminii.
Primesc acum flăcările sacre ale unității, dreptatii, pacii, înțelepciunii, creativitatii, bucuriei, milei, iubirii necondiționate, splendorii, compasiunii și călăuzirii divine, prin chakra inimii mele..
Asist acum Legiunile de Lumina din cel mai Inalt Potential al meu, în jurul Pământului și pentru intreaga viață cu aceasta sacră Flacara Bleu-Verde a celor mai mari potentiale, permițând intregii Vieti a experimenta compasiune, pace, bucurie, scop și Iubire Divina, prin Inima Cosmica a Mamei/Tatalui Dumnezeu.
Ma aflu acum in Scaunul Ascensiunii, în eteric Sirius.
Intrand in Templul Celor mai mari potentiale, reintalnesc Sinele meu în templu, în formă de frumoasa stea tetrahedronica de Lumina, întâmpinat și salutat de către Liga Arhanghelica Siriusiana a Luminii.
Deoarece aceasta stea tetrahedronica, această Merkaba este acum activata în cadrul meu Divin original, al celor 8 celule divine originale, aliniez voința mea, Vointei Divine a Mamei/Tatalui Dumnezeu, predandu-ma cu încredere, Divinitatii.
Ma aflu in Tiparele Noului Pamant al Iubirii Divine, prin Grila Cristalina 144 a Unitatii Cristice de Lumina.
Integrez acum geometriile de Lumina în corpurile mele emotional, mental, fizic si eteric.
Activez Corpul meu de Lumina Merkaba, la acest al cincilea nivel al Matricei Cristaline Solare a Iubirii Divine, prin raportul Fibonacci 21/13, de 33 de ori viteza Dumnezeu la infinit.
Ancorez acum cel de al nouălea Disc Cosmic Cristic holografic și două discuri minore de-a lungul coloanei vertebrale, miscand ușor trupul meu dintr-o parte în alta și înainte și înapoi, facilitând procesul in lichidul cefalorahidian și recalibrarea sistemului meu nervos, meridianelor și chakrelor.
Acum, în acest Centru al Iubirii Divine, fara timp, fara spațiu, fuzionez cu Sinele meu viitor al Luminii.
Primesc toate codurile, amprentele și geometriile de Lumina, prin Sinele meu viitor, le aduc în acest Acum, prin intermediul liniei de timp Cristice si a iubitei mele Prezente EU SUNT, co-creand propria realitate a mea în cadrul Realitatii Unice a Tot Ceea Ce Este, și manifest creațiile mele de Lumina, în conformitate cu Voința Divină a Mamei/Tatalui Dumnezeu.
Tot acum, experimentand energiile Echinoctiului, ma aliniez cu Soarele Pământului interior, Scanteia Divina din inima mea, Pământul, Soarele, Soarele Central și Marele Soare Central.
Îmi deschid inima mea pentru a primi frecventele cristaline solare de bază pentru cel mai inalt potential al meu, prin tiparele de perfectiune si Grupul EU SUNT AVATAR CONSTIINTA DE LUMINA .
Regasesc acum Sinele meu în cadrul Grilei Unitatii Iubirii Divine, conectat tuturor lucrătorilor de Lumină, cu semințele stelare și ființele de lumină care asista în acest proces de ascensiune.
Pot descărca acum și activa codurile mele individuale din cadrul codurilor planetare de Lumina, pe masura ce deschid inima mea pentru toată Viața, în Iubire Divina si Constiinta Unitatii.
Ma regasesc in spațiul meu sacru, conectat în Inima de cristal a Mamei Pamant si Inima Cosmica a Mamei/Tatalui Dumnezeu.
Sunt înconjurat/a în acest frumoasa Flacara Bleu-Verde a Celor mai Inalte Potentiale si Flacara Aurie a Constiintei Unitatii, binecuvantat/a in acest an sacru 2012.
Eu Sunt Bucurie, Eu Sunt Ințelepciune, Eu Sunt Splendoare, Eu Sunt Pasiune și Scop, sunt un Dar Sacru al Vieții.
Sunt o Flacara transfiguratoare a Iubirii Divine.
EU SUNT TOT CEEA CE SUNT.

            Invocation by Anrita Melchizedek 
            Preluat din http://energiavindecatoareaculorilor.blogspot.ro si prelucrat

3 comentarii:

  1. CIT DE MINUNATE POT FI ACESTE INITIERI.....OARE UNDE AM FOST EU IN 2012 CAND STIAM CA SE VA SFARSI UN TIMP SI SE VA TRECE LA UN ALT INCEPUT.AM CITIT SI CONSTIENTIZAT ACESTE INITIERI,ACTUALIZANDU-LE PENTRU ACEST AN SI LOC.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu siguranta le-au primit multi draga George, chiar daca nu au aflat poate nici pana in prezent despre ele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca le-am primit si nu am aflat multumesc,daca le primesc acum cand le cer ,(cu toate ca daca memoria nu ma inseala cand te-am ,,descoperit ,,le-am cerut)multumesc!Acum si aici cer si primesc cele 12 initieri in energia Cristica. Multumesc cu Recunostinta pentru tot ce ne pui la dispozitie,ca esti canalul prin care Universul ne vorbeste

    RăspundețiȘtergere