marți, 30 aprilie 2013

SCRISOARE DE LA LUCIA


SCRISOARE DE LA LUCIA

„Draga Mihaela,

Te salut cu salutul meu preferat : "Slavit sa fie Dumnezeu !"
Urmaresc cu drag postarile tale care imi mangaie sufletul cu vibratia lor plina de iubire si credinta. De multa vreme fac parte dintr-un grup de rugaciune, timp in care am cunoscut cu mila si ajutorul lui Dumnezeu, iubirea si credinta adevarata si am descoperit adevarul minunat care multora le este ascuns doar pentru ca nu vor sa-l vada. Acum sunt in M..., departe de Tara si imi lipsesc toate...
Ma gandeam zilele acestea ca pentru toti aceia care-si viziteaza rudele si pasesc pamantul nostru este SARBATOARE...
            Draga mea Mihaela, stiu ca poporul nostru este ingenunchiat, toata suferinta la care este supus acum a fost calculata exact cu premeditare de cei care au provocat-o... Eu personal am trecut prin griji, suferinte si neajunsuri, chiar de pe vremea cand tuturor le era bine. Spun aceasta pentru a sublinia ca totul imi trece prin inima. Dar acum sunt departe de tara, munca imi este bine platita si sunt apreciata, am o locuinta decenta si selectand informatiile, nu ma las asaltata de toata negativitatea care inunda media. Insa, imi lipseste vibratia pamantului nostru...Traiesc cuvantul DOR si inteleg acum de ce exilul era una dintre cele mai grele pedepse.
Ma adresesz tie draga mea care cu atata gingasie si eleganta stii sa ajungi la inima omului, cu rugamintea de a-i ajuta pe ROMANI sa simta ca traind pe pamantul lor este o sarbatoare... Iubesc intreaga planeta si nu am cuvinte sa-i multumesc lui Dumnezeu pentru maiestria Creatiei Lui...Dar pamantul nostru ROMANESC este deosebit...Poporul nostru este ingenunchiat, hai sa-l ajutam rugandu-ne profund la Bunul Dumnezeu, sa-i dea puterea de a-si ridica inima la cer ca numai la El este intreaga noastra speranta de ajutor.
Omul nu poate trai fericirea si multumirea izolat... As vrea sa fac o paranteza facand trimitere la Sfanta Scriptura unde este scris ca in zilele din urma, Bunul Dumnezeu va turna Harul Sau peste fiii si fiicele Lui si ASA ESTE... Tu ai un mare dar, rugaciunea ta este ascultata, cuvantul tau are rezonanta in inima oamenilor, gandurile tale poarta vibratia Iubirii Divine... Peste pamantul nostru, peste fiii si fiicele Lui, acolo Dumnezeu a turnat multe si mari haruri. De aceea ma bucur ca te-am cunoscut, ma bucur pentru Dan Gaucan, ma bucur pentru toti romanii cu inima de lumina. Sa fiti binecuvantati si uniti in rugaciune. Detasati-va de persoanele care va tulbura sufletul lasandu-le in grija divina, binecuvantandu-le sa fie imbracate in lumina, pentru ca si ei sunt tot prietenii nostri care ne ajuta sa fim mai profunzi, ne invata sa iubim neconditionat.
Eu inchei prin a spune: Fericitilor, fiecare zi este o sarbatoare pe pamantul nostru Romanesc! Va iubesc si va imbratisez cu cea mai mare caldura!  
Imi doresc tare mult sa ne putem intalni. As vrea tare mult sa stiu in ce scop sunt acum aici. Sunt de un an de zile si simt acelasi dor...

Cu drag,
Lucia...”

Acesta este un mesaj pe care l-am primit prin e-mail de la o iubita cititoare si care mi s-a parut atat de profund incat i-am cerut permisiunea de a-l publica. Ii multumesc pentru accept si pentru incurajari dragei noastre Lucia, care desi este departe de tara, cu inima este tot aici, langa noi, iar ca ea sunt sigura ca sunt multi alti romani. Si asa cum si ea spune in finalul scrisorii, nimic nu este fara rost, nici un roman nu este departe de tara lui daca nu ar avea o misiune de implinit pe acolo pe unde este. Unii au gasit un raspuns, altii sunt inca in cautari. Doamne ajuta pentru toata lumea si putere de rezistenta!

3 comentarii:

  1. Dupa cum stii si fata mea este departe, pe alte meleaguri. Ce imi pare bine este ca vrea sa vina mereu in tara pentru ca iubeste aceste locuri. Stiu ca ii este greu si singurul lucru pe care I'll simte ea este incarcarea cu energia pamantului nostru. Acest lucru o ajuta de fiecare data cand pleaca inapoi pe meleaguri straine. Am spus mereu, locuri ca ale noastre sunt putine in lume iar cele cu incarcare energetica si mai putine. Draga Lucia, vino ori de cate ori poti in tara si incarca-te xu cit mai multa energie. Ce e de prisos da si strainilor sa vada si sa simta romaneste. Bibliotecarul

    RăspundețiȘtergere
  2. M-a impresionat scrisoarea ta pe multi altii. Te intrebi de ce esti acolo? Esti acolo pentru ca tu esti o lumina si trebuie sa aduci lumina si in sufletul celor din jurul tau.Prin ceea ce faci si ceea ce gandesti tu poti sa aprinzi in sufletul celorlalti acea scanteie divina si sa scoti la iveala copilul divin din fiecare.Binecuvantarile ceresti sa se reverse asupara ta pe calea de lumina ce o urmezi!SARBATORI FERICITE ! Cu drag, CLARISA

    RăspundețiȘtergere