vineri, 7 iunie 2013

MESAJE DE LA GICU DAN


MESAJE DE LA GICU DAN

DE LA GICU CATRE MINE

„Servus Draga Mihaela,

Tu ai oferit Public citeva precizari vis a vis de Importanta unui eveniment anticipat
si discutat de noi (si altii).
Printre precizarile tale faceai si urmatoarea remarca:
In concluzie ce s-a intamplat ieri pe 06.06.2013?
A fost o zi absolut nebuna, cu o incarcatura energetica foarte grea.
Eu asa am simtit-o pe propria mea piele si am perceput-o si la altii, privind un pic in jur. 
A fost o nervozitate si o furie iesita din comun.
Ceea ce doresc sa Clarific si sa sustin, este faptul ca intradevar ieri in data de 6 iunie 2013, cu echivalenta in 666, a fost o zi Portal.
Acum cind multi Colegi de-ai nostri aud sau citesc de Portal, confunda acest portal cu POrtalul PLANETAR din data de 21. 12. 2012.
Si cum in Creatia Divina sunt multe Portaluri, este bine sa Observam ce fel de portal a fost Ieri in data de 6 iunie.
Cum pe mine nu ma intereseaza in mod Special Nici Zona Astralului Inferior cu civilizatii cu sau fara corp fizic dar de frecventa Joasa intunecata, si cum la fel de putin ma intereseaza inclusiv 4D superior cu frecventa mai inalta, eu Urmaresc in Mod Special latura AScensionala Personala INterconerctata cu Ziua de POrtal si FElul de POrtal aparut.
Si Ieri 6 iunie 2013, a fost intradevar Ziua Sosirii unui Val Energetic foarte Puternic si gReu de Suportat ( cu reactii diferite la diversi oameni inclusiv nervozitate) pe care eu l-am Incorporat Complet Undeva intre ora 20 si 21 la INtensitate maxima.
Acest Val Energetic a DEschis Concomitent Doua POrtaluri vis a vis de persoana mea (si la Alti Colegi).
Un POrtal s-a deschis in COnstiinta mea care s-a mai Expansionat un Nivel/Treapta.
Iar alt POrtal s-a DEschis ,,in Corpul Meu Fizic, ,ca sa ma exprim sub aceasta Forma, adica, mi-a Racordat Corpul Fizic pe Un Nivel Vibrational Ascensional mai INalt.
Sub o Alta perspectiva de Observare, Constatam faptul ca in anul 2013 sunt Multe Valuri si mai MUlte POrtaluri aferente ce se DEschid Concomitent atit in Constiinta Noastra cit si in corpurile noastre fizice in Ascensiunea lor spre Corpuri de LUmina 5D.
Si astfel, cu Fiecare Val De Energie Noua ce ne deschid Noi POrtaluri Interioare (Constiinta plus corp fizic) ne Indepartam din ce in ce mai Usor de Energia Veche 3D , inclusiv de Astralul Inferior si Superior din 4D.

Imbratisari.
Ceau, Gicu Dan.”


DE LA DANA CATRE GICU

„Servus Gicu,
Da, este absolut real.
Am vazut ieri 6 iunie 2013 o imensa ridicare a unei parti a voalului intunecat de pe unii oameni cit si replicile, dar  nu numai in starea de veghe ci si ulterior in vis: oameni furiosi si atacuri (nu asupra mea).
La noi in institutie s-a golit efectiv institutia de personal.
De neimaginat.
Nu am mai vazut nicidata asa ceva la colegi, furie si distrugere...iar cei in cauza au anuntat fiecare ca au cite ceva de rezolvat si apoi au disparut din institutie.
A fost Un val Energetic foarte puternic pentru unii oameni, care i-a zdruncinat serios.
Si cu Siguranta ca urmatoarele Valuri Energetice vor sosi si mai puternice iar rezultatele Curatirii, Devirusarii, Deprogramarii Vechilor Energii le vom vedea in jurul nostru cu totii in mod  inevitabil.

Dana B.”


DE LA ILEANA CATRE GICU

„In noaptea aceasta am avut o viziune pe care vreau sa o impartasesc si voua cu mare drag! Se facea ca la stiri am vazut o batranica care era in greva foamei si protesta impotriva lipsei libertatii si pentru situatia mai putin placuta din tara noastra. Apoi am ajuns in fata ei, am imbratisat-o si am stat foarte mult de vorba ....in care ne-am apropiat sufleteste. Era o batrana angelica un chip minunat si un suflet nobil. Dupa un timp mi-a oferit un cilindru de cristal pe care era atasata o eticheta alba. Am luat cilindrul in mana iar pe eticheta a inceput sa apara cu un scris de culoare albastra urmatoarele cuvinte: Esti protejata de Divinitate! Esti ca un Inger! Sufletul tau bun te-a mantuit! iar scrisul disparea si aparea altul in lumina.
Va imbratisez pe toti cu mult dor! Ileana
Multumesc Gicu!”

Iti multumesc si eu draga Gicu pentru aceste relatari si confirmari!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu