marți, 1 octombrie 2013

O ANALIZA LA UN SFARSIT DE CICLU TEMPORAL


O ANALIZA LA UN SFARSIT DE CICLU TEMPORAL

Dragii mei,


Lucrarea ce a avut legatura cu serile Ingerilor s-a finalizat. Au existat cateva mesaje prin care mi se cerea sa expun ceva impresii.
A fost atat de variat totul si atat de complex incat, imi vine sa spun asa cum spunea Parintele Arsenie Boca: „E bine.... E bine sa fii cu Dumnezeu.” Pe de alta parte, ar fi bine sa incercam sa nu mai fim asa slobozi la gura. Vin si va intreb: Multe actiuni intreprinde si latura cealalata, o numim noi acum intunecata. Cati dintre cei luminosi stim ce fac ei? Nu vine niciunul sa trambiteze ca noi. Am inteles in aceste zile ca avem nevoie sa procedam intr-o maniera similara, cel putin pentru o vreme si in cele ce ma priveste chiar asa voi face: mai multe fapte si mai putine vorbe. Poporul nostru are multa intelepciune si din ea extrag in acest context proverbul: „Vorba multa, saracia omului”.
As dori totusi sa va impartasesc succint cateva lucruri, doar pentru ca fac legatura cu ceva expus anterior. In prima seara, cei doi Ingeri, Mihail si Zadkiel, mi-au aparut ca doua sfere, care parca mergeau la brat, dand impresia unor cercuri putin suprapuse. Nu cred ca trebuie sa mai fac sublinieri suplimentare, altele de cat am facut prin articolele trecute, asupra celor doua cercuri impletite unul cu altul. In acest fel, am stiut ca lucrarea ce urma sa o facem, avea mare legatura cu acest simbol si in consecinta cu nasterea a ceva complet nou. Primele opt seri, din cele noua, le-am desfasurat intr-o camera notata cu numarul 9, pe a carei usa scria: „Maine incepe azi”, cu alte cuvinte, acum si aici ne creem viitorul. In a noua seara, in camera 9 se defasura o alta intalnire, a unui alt grup, motiv pentru care noi am fost obligati sa ne mutam la camera 10. Pe usa acestei camere scria: „Aici, invatam altfel”. A fost un mesaj evident pentru toti cei participanti, ca in 27.09.2013 ne aflam practic la momentul unui sfarsit de ciclu (cifra 9, ultima din suita cifrelor) si inceput al unuia nou (numarul 10). Acelasi lucru se specifica si in calendarul mayas, era o zi vazuta intr-un fel, ca a doua venire a lui Iisus. Voi scrie in viitor un articol, in care voi face referire la cifrele 1 si 0 si la ceea ce inseamna de fapt 10, in viziunea lui Mikhael Omraam Aivanhov. Zero este materia si unu este spiritul ce o insufleteste. Zero este urechea si unu este sunetul, zero este gura si unu este cuvantul, zero este ochiul si unu este raza vizuala, zero este femininul si unu este masculinul. Zece reprezinta de fapt echilibrul perfect intre energia feminina si energia masculina, intre spirit si materie.
Inca un lucru important despre care as vrea sa va vorbesc, asa cum eu am primit informatia printr-o comunicare cu Inaltul Inger Mihail, este ca acum doua saptamani, Terra s-a aflat la un punct de cotitura. Datorita acestei lucrari si ale multor altora, facute de alti oameni de pe aceasta planeta, in numele iubirii, din nou am luat-o pe un fagas de viitor cu transformari mai blande, referindu-ne aici la catastrofe naturale. Asa cum spunea Mihail, aceasta turnura prelungeste acest 3D, din pacate pentru unii dintre noi, dar din fericire pentru si mai multi, pentru ca da sanse la trezire si la ascensiune, la multe alte spirite. Cum Bunul Dumnezeu nu vrea sa se piarda nici un suflet, este evident ca din al Sau punct de vedere, este mult mai buna aceasta varianta, pentru ca Planurile Divine privesc totul in ansamblu si mai putin la nivel de fiecare individ. Trebuie sa recunoastem ca ne este din ce in ce mai greu la toti, dar in acelasi timp, este bine sa avem credinta deplina in Bunul Dumnezeu. Nu ne lasa mai mult decat putem duce.
Un cititor ma intreba ce parere am despre Rosia Montana? Ce parere pot sa am? Totul face parte din Planul Divin. De-a lungul miilor de ani, multi au incercat sa acceseze spatii ale teritoriului romanesc unde nu poate intra oricine, sau sa le agreseze daca au avut dorinta sa nu fie descoperite, cum ar fi de pilda turnarea unor zeci de tone de cianuri peste niste guri de intrare SACRE. Sunt locuri pazite de Inalte Fiinte de Lumina si este o iluzie ca cineva poate sa treaca de acest baraj. Nu au trecut de cand ne stim, de ce s-ar crede ca ar putea sa o faca acum? Pe de alta parte, de ce ganditi ca s-au intrupat in aceste timpuri atatea spirite inalte, in aceasta tara? Este evident ca se stia de Sus ce vremuri grele vin peste Romania si atunci era nevoie de spirite care sa le poata tine piept. Cu salt brusc sau fara, etapa aceasta de transformari planetare ceva mai zdruncinatoare are si ea o durata. La un moment dat se va face contactul cu fratii nostri stelari. Atunci vor incepe misiunile dincolo de granitele terestre. Toate incercarile prin care trecem acum ne antreneaza si ne aduc intelepciune suplimentara. Vom avea nevoie de aceasta cunoastere. Cum spuneam candva demult, stand si observand anumite evenimente, am ajuns la o concluzie: „Dumnezeu, prin planurile Sale, chiar „impusca” intotdeauna, doi iepuri dintr-un foc”. Nici un efort nu se iroseste. Spiritele de lumina depun eforturi mari pentru a nu permite ca anumite actiuni sa o ia pe niste fagasuri periculoase, dar in acelasi timp ele capata intelepciune si rezistenta, motiv pentru care Dumnezeu permite petrecerea acelor evenimente, menite si ele sa aduca ceva la lumina adevarului. Asa este si cu Rosia Montana si cu gazele de sist si cu multe altele.
Sa vedem ce decizie va lua Divinitatea cand se va ajunge la urmatorul nod major de posibile variante de viitor, cred ca spre sfarsitul anului. Unul dintre maestrii mei pamanteni imi spunea ca in cadrul unui destin, individual sau de grup, sunt definite niste puncte fixe A, B, C, ..... Acestea sunt nemodificabile. Modificabil poate fi doar drumul. Poti sa o iei pe o cale dreapta ca sa ajungi de la A la B, dar poti sa o iei si pe langa drum, pe aratura, indreptandu-te insa catre acelasi punct B. In consecinta, chiar daca la un moment dat o luam pe un alt fagas de viitor, destinatia finala este aceeasi, nemodificabila. Din punctul meu de vedere, chiar rezonez cu aceasta teorie. Liberul arbitru isi poate spune cuvantul doar raportat la drumul ales. Daca in cele ce priveste Terra, punctul nemodificabil urmator este de a ajunge total in a 4-a dimensiune si mai apoi in a 5-a, exista multiple posibilitati sa se intample asta, dar in mare, una este calea blanda si alta este calea agresiva. Liberul nostru arbitru a tot decis pana in prezent sa aleaga calea blanda, in iubire, chiar ca si asa ne este greu. Am insa impresia ca multi inca nu inteleg ce inseamna sa fie cu adevarat greu, sa treaca vreun cutremur peste noi de exemplu, sa ramanem fara case in mijlocul iernii, fara hrana si apa zile in sir. Exista oameni pe la sate care au experimentat deja aceste lucruri si daca ii intrebi vin si spun: „Mai tata, te plangi ca iti lipsesc banii dar cum, necum, chiar daca te imprumuti, tot faci cumva sa nu iti lipsesca painea de pe masa. Inca nu esti ajuns la limita. Se poate cu mult mai rau.” In concluzie, ar trebui sa cantarim mai bine cand spunem tot timpul ca ne e rau. Mai mult decat sigur ca il amplificam si il atragem si mai tare. Sa-i multumim lui Dumnezeu pentru putinul care este si sa avem incredere, ca stie El mai bine de ce trebuie sa trecem prin toate acestea.


Pace si intelepciune!

20 de comentarii:

  1. doamna mea draga, chiar aseara am urmarit filmul Profetiile din Celestine:) nu stiu daca acesta m-a influentat insa azi noapte am visat ca eram atacata de niste indivizi iar eu am devenit furioasa dupa care am constientizat aceasta agresivitate a mea si m-am calmat iar un tanar foarte inalt, blond si imbracat intr-o tinuta albastra, care aducea a scandinav si-a facut aparitia si a discutat cu acei indivizi si m-a salvat;eu imi spuneam ca sunt pitica pe langa acest salvator al meu desi mi-a venit imedita informatia ca eu as aveam 1'84:)) chiar m-am vazut ca avand ochii turcoaz si parul culoare ciocolatie..;eram pe urma intrigata de acest tanar, care vorbea o limba pe care nu o cunosteam, insa acesta a disparut iar la urma l-am cautat foarte intrigata sa il revad si am ajuns intr-o cladire care avea o sala plina de persoane de alte natii, care insa nu imi puteau raspunde, astfel ca am parasit aceasta incapere care m-a purtat spre un hol care avea un copac inalt, eu m-am urcat in copac si am inceput sa cant la chitara si cu vocea, iar lumea s-a strans urmarindu-ma cantand, iar acel tanar si-a facut aparitia :))) dar eram prea preocupata sa cant:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumos vis Lorena. Nu prea stiu cum poate fi interpretat, dar cu siguranta ca vei primi tu detaliile necesare ca sa ii gasesti un sens. Toate bune!

      Ștergere
    2. In aceasi zi am extras un card cu ingerii compasiuni iar pe mine ma duce acum cu gandul la faptul ca in momentul in care ne simtim vulnerabili si avem reactii de genul lupta sau fuga sub actiunea amigdalei ar trebuie sa le constientizam si sa le sublimam, eventual sa ne gandim la o alta alternativa, iar cu siguranta in acel moment ar veni o solutie... eventual un ajutor din partea ghidului spiritual, fratilor stelari. Am stat si m-am gandit ca acel tanar aducea foarte mult cu un pleiadian,.. iar eu sunt samanta stelara din Pleiade, pe semne ca trebuie sa reprezinte o calauza a mea care in momentul in care a vazut ca eu mi-am infranat furia in fata acelor agresori mi-a venit in ajutor....
      Va pup, si va doresc o saptamana minunata, Doamne ajuta!

      Ștergere
  2. Multumim draga Mihaela,pt tot ce faci tu si prietenii din jurul tau!!!Avem nevoie de tot ce faci si ne destainui pt a ne da speranta in continuare ca suntem inca sprijiniti!!!Avem nevoie sa stim ca nu suntem singuri,si stiu ca nu suntem dar nu toti stiu ca pot cere ajutorul si ca il pot primi daca cred cu adevarat!!!Eu multumesc lui Dumnezeu am trait in nenumarate randuri bucuria de a vedea rezultatul rugaciuni si credintei,sper ca tot mai multi romnani sa se trezeasca si sin ce in ce mai multi sa-si foloseasca darurile date de bunul Dumnezeu!!!Te sarut cu mult drag Adnana!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu va multumesc dragii mei ca sunteti alaturi! Asa este, rezultatul rugaciunii comune este vizibil cu ochii liberi.

      Ștergere
  3. Ashtara, furtuna de azi pe mare, reprezintă oare munca noastră de ieri?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se poate si imi pare rau ca s-a petrecut asa, nu am avut nici o intentie in acest sens. Oricum, chiar daca a fost furtuna, nu am informatia sa fi fost victime. Nici aici, pe uscat nu a fost usor, insa totusi, parca a fost un pic mai bland decat se asteptau multi.

      Ștergere
  4. Multumim Mihaela pentru acest mesaj din suflet. In ultima vreme am dat mai rar pe aici, pentru ca blogul se transformase intr-un site de anunturi. Inteleg din mesajul tau ca si valul de iubire de care vorbeai la inceputul verii se mai amana o vreme, pentru a nu tulbura prea tare apele celor din 3D. Noi mergem oricum inainte, in special cei care am simtit de vreme buna ca aceste transformari vor fi graduale si vor fi cele realizate de noi, venind din interior catre exterior asa cum este si firesc... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Flavian pentru aprecierea cu transformarea blogului intr-un site de anunturi. Ai tu o placere sa trimiti sageti, desi stiu ca vei veni dupa aceea sa imi spui ca mi se pare mie. Ca sa iti spun sincer, nu prea inteleg rostul, dar este liberul tau arbitru, ce pot eu sa fac in aceasta situatie? Chiar m-ai facut curioasa si am inceput sa priivesc in urma pe cateva luni de zile, remarcand ca numarul articolelor efective, in afara celor de anunturi, nu difera cu nimic fata de numarul articolelor expuse in medie intr-o luna de zile, pana sa inceapa anunturile. In cele ce priveste treaba cu gradualitatea, nu mi-am modificat in nici un fel opiniile, mai ales prin prisma ultimelor evenimente ce mi-au aparut in decor in ultimele zile, dupa pasirea in noul ciclu, pe care sa nu iti fie cu suparare ca nu le fac publice pe blog.

      Ștergere
    2. Eh, si tu acuma.. urzica si intepatura de albina fac bine la sanatate, chiar daca te pisca in prima faza. Important este ca cel care primeste tratamentul sa il accepte si sa nu se basice prea tare... :)

      Cat priveste evenimentele tind sa-ti dau dreptate si aici, ca a fost o saptamana interesanta si pentru mine acum la inceput de octombrie. Dupa vara frumoasa si un iuile-august bunicel, a urmat la jumatatea lui septembrie o perioada mai dura, cam la fel cu cea de prin iunie daca mai tin eu bine minte. Dupa trecerea "celebrei" date de 21 septembrie lucrurile au inceput sa-si revina treptat, iar acum a inceput ca un fel de avalansa de evenimente pozitive. Sunt curios cum se vor finaliza lucrurile anul acesta.

      Ștergere
    3. Ai dreptate Flavian, am fost si eu pe undeva mai pe aratura din cauza unor tensiuni inconjuratoare. Multumesc pentru acest mesaj. Mi-a prins bine.

      Ștergere
    4. nici nu stiti ce bine imi pare ca va intelegeti in ciuda tuturor vorbelor spuse. imi dati putere sa visez mai departe, dragii mei prieteni

      Ștergere
  5. Ioan Florin
    Ceea ce este, este conform cu gradul de constientizare a desavarsirii noastre. Experientele actuale sunt rezultatul credintei in desavarsirea noastra. Inconsecventa si ignoranta asupra propriei naturi a adus aceste conjucturi experimentiale. Sa tot dam vina pe unii care mai de care mai "intunecati", este o ignoranta, poate chiar o "aroganta" :). Intunericul exista pentru ca noi nu avem curaj sa stralucim, ne limitam in stralucirea noastra....In mainile cui sta stralucirea noastra?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este Florin, doar in mainile noastre. Singura problema este ca multi simt o sfarseala, simt ca nu mai au putere. Cu alte cuvinte, cunosc teoretic cum sta treaba, dar nu mai sunt in stare sa o aplice practic.

      Ștergere
  6. O lectie foarte buna: http://www.razbointrucuvant.ro/recomandari/2013/09/30/caderea-unui-imperiu-lectia-bizantina-film-documentar-subtitrat-romana/#more-65315
    http://www.youtube.com/watch?v=Z65TMOcS6sU

    RăspundețiȘtergere
  7. recitind acest articol, mi-am reamintit de schema divina, ba chiar de faptul ca duhovnicul meu, care este un clarvazator si a urmat cursul de spiritualitate, precum reiki( asadar este deschis spre tehnicile acestea) ca din proprie experienta de fiecare data cand incerca sa evite planul divin, alegand un cu totul alt drum... nu-i mergea bine;sunt mai multe categorii de preoti, acei parinti clarvazatori care au intelegerea si acceptarea, si acei preoti extrem de dogmatici in negare a ceea ce nu inteleg si le este cu neputinta sa creada.din pacate primii sunt nevoiti sa ascunda, intai deoarece se tem de BOR iar il al doilea rand pentru ca le este teama sa incuraje aceste lucru ca nu cumva aceste tehnici sa fie folosite de partile intunecate. in definitiv si masoneria a folosit la inceput magia alba pana sa ajunga la magia maro.chiar alaltaieri am urmarit un documentar despre parintele Paisie, si ma gandeam cat de umili si blanzi erau parintii martiri ai acestui neam, si cat har aveau;eu simt ca fratii nostri stelasi dar si sufletele gemene incearca sa comunice cu noi din ce in ce mai mult, am stat si m-am gandit la faptul ca acel tanar din vis cu aspect nordic este sufletul meu geaman aflat in dimensiunile superioare, care a vrut sa-,mi arate ca imi este alaturi pe calea de ascensiune a planetei iar acei barbati care m-au atacat erau "urmatorii" din Orion, tinand cont ca eu am 20% informatie genetica din Orion,., iar intotdeauna m-am visat urmarita, iar in vis cautam o apa in care sa ma scufund, acolo simtindu-ma in siguranta, fie ripostam,sunt niste mesaje, sincronicitate cat cuprinde.
    Va pup, si abea astept sa ne revedem, numai impreuna, in acelasi timp si unii prin altii, cum bine spunea domnul Ion Manzat in legatura cu sinergia, vom reusi sa depasim aceste perioade de tranzit, ca tot discutam despre arhanghelii Mihail si Zadkiel care ,impreuna si separat, sunt o forta, o sinergie;
    Doamne ajuta, pupi!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Un posibil scenariu: http://sfatuitoarea.blogspot.co.at/2013/10/despre-cutremurile-din-galati-si-ce-va.html

    RăspundețiȘtergere