luni, 3 martie 2014

GANDURILE MELE GRELE


GANDURILE MELE GRELE

Dragi prieteni,

Am pasit intr-o noua primavara si desi ar fi fost frumos sa ne bucuram de niste zile insorite, astfel incat sa simtim cu adevarat intrarea in acest anotimp, iata ca o vreme posomorata, la fel ca si sufletele multor oameni, ne-a intampinat.
Personal am trecut printr-o perioada in care aproape ca imi venea sa anunt ca incetez activitatea blogului. Am luat decizia ca nu voi face asta, dar rarirea activitatii pe acest sector oricum se va intampla.
Am postat in luna februarie un anunt pe blog in care nu faceam altceva decat sa transmit un apel destul de disperat al maicutelor de la Manastirea Petru Voda, unde a pastorit Parintele Justin Parvu, in scopul ajutorarii orfelinatului de copii si a azilului de batrani care exista acolo. Dupa acest apel am primit 3 e-mailuri, unul din Aiud, unul de la o prietena si unul de la o doamna cu care nu am mai ajuns sa ma intalnesc, dar timpul nu este pierdut, se vor mai face actiuni de acest gen. Am mai primit ulterior ajutorul unui prieten.
Am fost „impresionata” de „tavalugul” de oferte de ajutor. Atunci eu vin si va intreb oameni buni: oare meritam sa ne asculte cineva atunci cand ne plangem de mila? Oare starea noastra deplorabila nu se datoreaza in mare parte si ignorantei noastre? Tot timpul vrem, vrem si iar vrem, tot timpul ii gasim pe altii vinovati de starea noastra. Dar de daruit, oare ne mai amintim cum se face? Daca venea cineva si imi spunea: „uite, eu pot sa donez 2 paini si 3 lei” as fi considerat asta ca pe un dar de mare pret, pentru ca mai intai de toate mi-as fi dat seama ca acelui om chiar II PASA. Unde sa mai socotim ca se puteau dona haine sau orice alte lucruri, care multora ne sunt de prisos prin casa.
Prietena mea care a organizat aceasta actiune mi-a spus atunci: la cate donatii am adunat, voi transforma camionul in masina mica. Nu am de ce sa mai platesc un camion pentru ca nu am ce pune in el.
Cand se fac pelerinaje pe la moaste si se mai iau interviuri cu intrebarea standard „Pentru ce v-ati rugat?”, raspunsul vine de fiecare data: pentru sanatate, pentru familie, pentru aparare. Personal nu am auzit niciodata pe cineva sa spuna: „M-am rugat pentru tara mea si pentru binele poporului in care m-am nascut. M-am rugat pentru planeta Pamant.” Fireste ca exista oameni care fac si lucrul acesta, dar sunt prea putini. Pentru mai toata lumea primeaza interesul si nevoile personale.
Am organizat in septembrie, serile Ingerilor. Era o actiune pe principiul donatiei, iar donatie inseamna de la 1 ban pana la cat poate oferi omul. Banii s-au orientat catre un camin de copii. Au fost prezenti in fiecare seara de la 10 pana la 20 de persoane. Intr-o singura seara din cele 9 au fost 20 de persoane. Cand am vazut m-am minunat la propriu. In celelalte seri au fost in jur de 10-12 persoane si tot timpul aceiasi oameni.
Multumesc din suflet tuturor acelora care cu ocazia acestui apel sau a altor chemari din alte dati, au raspuns intr-un fel, chiar si prin simpla lor prezenta.
Va marturisesc faptul ca am in gand sa scriu despre aceste lucruri de zile bune si am tot amanat, pana in aceasta seara in care prietena mea cu apelul pentru manastire m-a vizitat. Mi-a adus niste iconite cu Parintele Justin Parvu, iar dansul cu privirea sa blajina, parca imi striga de acolo: scrie, scrie, scrie... A fost ca un imbold interior ce nu mai suferea amanare pentru nici macar o clipa.
Pentru multi expresia „SUNTEM TOTI UNUL!” este o insiruire de vorbe goale, fara esenta. Realitatea privita in fata graieste din pacate, pentru ca NU SUNTEM UNITI, asta este adevarul curat-curatel. Ne judecam unii pe altii, ne aratam cu degetul, cautam vinovati si ne plangem de mila. Astea sunt preocuparile noastre principale. Tocmai de aceea NU AVEM PROTECTIE DIVINA, SUNTEM VULNERABILI PE LATURA MENTALA, in fata atacurilor energetice.
In iarna, in zilele de sarbatori, chiar si in prima Sfanta Zi de Craciun, s-au facut mai ales aici in Bucuresti, ritualuri multiple. Nu imi propun sa numesc cine le-a facut, nu asta intereseaza acum. Copii din multe familii o tineau intr-un plans continuu, percepeau din plin acele energii grele. Vorbind despre asta cu niste persoane (spirituale s-ar spune ca sunt), prima replica ce mi-a fost data a fost: „dar fa-ti draga protectii!” Pai daca pentru asta am venit pe aceasta planeta, atunci ma rog Bunului Dumnezeu sa ma ia in graba. De aia ma durea pe mine asta-iarna? Ca sunt eu sau nu sunt protejata in fata atacurilor energetice? Pe mine ma durea pentru semenii mei, pentru copiii lor nevinovati ce au venit sa se intrupeze intr-o lume absolut nebuna, ca s-o ajute sa nu piara de tot. Acea replica a fost din nou o dovada a ce inseamna sa fim toti unul, sau mai bine zis sa nu fim toti unul.
M-am tot intrebat ce este si cu atacurile acestea si am ajuns la o concluzie clara, ca cei ce le fac se impart in trei categorii distincte.
O categorie intelege lucrarea celor ce sunt cu Lumina Divina, dar ei isi doresc exact opusul, ei il doresc pe Antihrist sa fie stapan. Actioneaza atunci spre stoparea oricaror actiuni ca ale noastre si mai ales in zilele de mare sarbatoare, pentru ca atunci este Lumina multa.
O alta categorie este formata din cei ce nici nu pot gandi ca nu se aduna la ei toti banii si toata puterea, dar pentru acestia reamintesc proverbul: „Nu sapa groapa altuia, ca pana la urma ajungi tu in ea.”
Interesant a fost cand eu si prieteni de-ai mei am descoperit a treia categorie. Pentru ei, cei ca mine sunt considerati dusmani ai Pamantului, pentru ca ei cred sincer ca extraterestrii vor sa ne cotropeasca planeta, iar noi cu actiunile noastre, in „nestiinta si naivitatea” noastra, le mai dam si ajutorul. Ei se considera adevaratii gardieni ai planetei si atunci fac lucrari ca sa stopeze orice actiune putem noi face, crezand sincer ca fac bine ce fac. Le subliniez insa tuturor acestora ca ar fi intelept sa poata lua in calcul, ca aceste informatii privindu-i pe extraterestri, sa nu fie reale, sa le fi fost poate inoculate, iar ei fara sa isi dea seama, de fapt, prin actiunile lor, nu fac nimic altceva decat sa apere niste averi colosale ale unor varfuri pe care ei poate nici nu le-au vazut vreodata la fata. Acestea varfuri nu si-ar dori niciodata ca planeta aceasta sa fie „prea deschisa la minte” pentru ca asta le-ar schimba statutul de varfuri. Asa cum aceasta categorie crede cu tarie ca defectul este la noi, iata ca putem avea si noi viziunea noastra si nu pare a fi una imposibila.
Lasand toate acestea la o parte, transmit ca in aceste zile Divinitatea intinde mana catre tot ce inseamna elemente gen „pietre tari” din organizatii de orice fel, cum ar fi Francmasoneria de exemplu si ma gandesc la aceasta pentru ca este cea mai cunoscuta. Am mai specificat de mai multe ori ca din punctul meu de vedere, ca si in lume, si in cadrul acestor organizatii, sunt si oameni de lumina si oameni de intuneric. Am numit bine oameni, de fapt copii de Dumnezeu, fata de care este firesc ca Tatal sa intinda mana in incercarea de salvare. Le intinde mana si le ofera inima. Personal apreciez mult aceste organizatii pentru rigurozitate, buna organizare si disciplina. Sunt bune lucrurile acestea dar nimic din ce este bun, nu mai este daca este dus la extrem. Nici macar Lumina. Cand traiesti mult prea militareste ajungi in cele mai multe cazuri sa iti inchizi inima. Stii ce-i disciplina dar nu mai cunosti iubirea neconditionata. Subliniez ca fac aici o creionare generala care exclude posibilele cazuri individuale ce sunt total opuse tentei generale.
Privind intr-o forma logica asupra duratei de timp scurse de vreo doi ani incoace, putem vedea cum intr-un mod intelept, Divinitatea a actionat treptat asupra a diverse categorii de fiinte. Nu le-a luat insa haotic, ci intr-o ordine cea mai buna cu putinta. Degeaba modelez eu omul daca nu il lucrez mai intai pe reptilianul sau pe draconianul ce i-ar putea influenta actiunile. Intelegeti nu-i asa? Cam asa a fost Viziunea lui Dumnezeu. S-au modelat mai intai posibilele cauze si apoi s-a trecut la efecte.
Intrebarea se pune: dupa ce se trece prin toate categoriile pana la ultima si nu mai este mult, ce ne-am putea astepta sa se intample?
Eu as raspunde asa: Dumnezeu a intins mana oricarui suflet ce are legatura cu aceasta planeta, ca este terestru sau nu. Cine a priceput sa apuce aceasta mana este salvat, cine nu, va descoperi singur ce il asteapta. Tocmai pentru ca Dumnezeu stie deja ce o sa fie, si-a facut sa spunem datoria, acordand o sansa egala tuturor.
Sa nu uitati niciodata insa ca in ochii Divinitatii nu suntem intregi daca ne privim doar propria noastra fiinta si evolutie. Fara semenii de care sa ne pese, este doar jumatate de masura si doar cu aceasta jumatate de masura s-ar putea sa nu ne numaram printre cei salvati.
Imi vine sa spun acum la final, ca Parintele Justin Parvu a transmis toate cele ce eu le-am scris, pentru ca i-am privit mai tot timpul icoana.
Daca este asa sau nu, eu oricum, cu adanca recunostinta si plecaciune, 
II MULTUMESC.


Toate cele bune!


34 de comentarii:

  1. Cu ceva timp in urma, m-am dus la manastirea Ghighiu, de langa Ploiesti, cu sacose incarcate cu produse alimentare. Calugarita careia i le-am dat, le-a luat, le-a pus jos langa o masa si nici macar un multumesc nu a spus. A reactionat cumva ca am deranjat-o, sau ca totul li se cuvine. Am fost neplacut impresionata de atitudinea ei, desi nu ma asteptam la ceva anume.
    La o biserica, la intrarea careia am aprins lumanari pentru vii si pentru morti si apoi am intrat sa ma rog, cand am iesit, o femeie care lucra pentru biserica, stinsese lumanarile pe care abia le pusesem. Am intrebat-o de ce a facut asta si mi-a spus ca asa i-a spus popa(nu pot sa spun preot), ca sa recupereze ceara. Asa ca, nu mai judeca pe nimeni, fiindca fiecare primeste ceea ce i se cuvine si fiecare din noi are lectiile lui. Tu pui biserica pe un piedestal. Nu uita ca Dumnezeu este in sufletele noastre, acolo unde este primit, nu intre ziduri. Exisa putini preoti, precum Arsenie Boca si altii ca el, ceilalti sunt simpli functionari pusi pe capatuiala. Nu uita ca ceea ce dai, aia primesti. In biserica ti se spune sa-ti fie frica de pedeapsa lui Dumnezeu. Pai, Dumnezeu pedepseste? Dumnezeu ne iubeste pe fiecare, asa cum suntem noi, nu pedepseste pe nimeni. Noi atragem energiile bune sau altfel. Pe Dumnezeu il gasesti peste tot. De multe ori in biserica este mai multa energie negativa decat pozitiva, depinde de cine o pastoreste. Religia si spiritualitatea sunt doua lucruri complet diferite. Asa ca tu faci ceea ce vrei, poti sa sugerezi anumite lucruri, dar nu obliga oamenii sa faca ceea ce tu vrei. Dumnezeu sa te ajute!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai inteles total gresit. Sunt departe de a pune biserica pe un piedestal. Mai ales in ultimele timpuri in care totul a devenit o afacere in sanul bisericii. Am pus COPIII si BATRANII pe piedestal si nu m-am referit la a ajuta biserica in sine. Insa sa stii, daca exista biserici sau manastiri care au in grija orfelinate sau azile de batrani, nu primesc un leu de la Patriarhie ca sa sustina asemenea activitati.

      Am numit in articol si celelate exemple care nu au a face cu nici o biserica. Realitatea este ca multi dintre noi am devenit cruzi peste masura si Dumnezeu care ar trebui sa straluceasca in interiorul fiecaruia, asa cum tu spui, nu se mai vede. Este umbrit de toata nepasarea si ignoranta care zace in noi. Nu emit judecati la adresa nimanui, pentru ca tot timpul am facut formulari la persoana I, nu la persoana a II-a. Am facut doar niste constatari, privind dezamagita si neputincioasa de jur-imprejur. A fost ca un strigat interior care incerca sa dea semnalul ca nu este tocmai in regula cum gandim si procedam. Daca tu il stii pe Dumnezeu in interior si ii percepi Lumina, cu atat mai mult nu ar trebui sa te agati de o experienta petrecuta la Manastirea Ghighiu unde chiar mie mi s-a intamplat sa aud doua maicute in biserica, barfind ca la drumul mare pe alta consoarta de-a lor, fara pic de retinere si jena fata de enoriasi si de o alta biserica unde ai avut experienta cu lumanarile. Aceste comportamente nu trebuie sa ne lase coplesiti si sa ne formam din ele o regula generala. Daca mergi la Manastirea Frasinei, n-ai sa pleci de acolo fara sa fii pus la masa. Sunt manastiri unde poti auzi niste sfaturi de la niste oameni plini de intelepciune, ce iti pot schimba radical viata si fiinta interioara. Exista din plin si astfel de locuri. Te felicit pentru final: "Dumnezeu sa te ajute!" desi pe la noi s-a ajuns sa se foloseasca aceasta expresie nu din inima asa cum ar fi normal ci ca sa ti se sugestioneze ca ai probleme cu capul. Nu am garantia ca aici nu este folosita cu aceeasi conotatie, dar cel putin ma bucur ca ai spus sa te ajute si nu sa imi ajute. La asta m-am referit eu in tot acest articol.

      As incheia prin a spune ca ma rog la Bunul Dumnezeu sa ne ajute pe noi pe toti, ca iata vin razboaiele peste noi. De blajini ce suntem...

      Ștergere
  2. Iubita mea,te rog sa scrii in continuare pt ca ceea ce faci tu este hrana pentru suflet...in alta ordine de idei,sa stii ca nu am bani (nu lucrez) si nici alte bunuri dar ma rog pt binele TUTUROR ( un zambet,o rugaciune,o mangaiere, sunt mai putin demne comparativ cu lucrurile materiale???);de ce te intristezi? de ce sa nu mai scrii pe blog? Te citesc cu drag...in imbratisarea mea iubitoare Rodica

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte bine Rodica, ma bucur mult ca te rogi pentru semenii tai. Asa cum am spus este importanta orice actiune facem pentru semenii nostri, nu neaparat materiala, dar sa o facem.

      Cat priveste scrisul pe blog, simt sincer de ceva vreme ca vorba lunga e saracia omului. Vorba la televizor, vorba la radio, vorba pe bloguri ... Dar cu faptele, ce facem cu faptele? Motivul pentru care doresc sa raresc activitatea pe blog este ca vreau sa ma dedic ceva mai mult actiunii efective. Pentru mine si scrisul acesta este o fapta, dar eu scriu, oamenii citesc si apoi cand avem nevoie sa ne unim intr-o actiune nu ne mai gasim unii pe altii.

      Am chemat in ianuarie cititorii la programarile in colt. A fost un program facut pentru sine dar si pentru toata lumea. Mai bine decat mine, care am posibilitatea de a vizualiza in blog cate persoane viziteaza o postare anume, nu stie nimeni cati vizitatori au fost pe acele postari. Iti spun eu, in jur de 30-40 si acolo a intepenit. Nu exista nici macar interes, curiozitate, ce sa mai zic de actiune.

      Prin greutati majore trecem toti dar multi chiar s-au obisnuit doar sa primeasca non-stop si au uitat cum se daruieste. Primesc sfaturi, primesc vindecare, cum dau de cel mai mic greu alearga repede sa ceara ajutorul. Nu stiu daca ai observat dar eu am o tendinta de a le arata oamenilor metode prin care ei se pot ajuta singuri. Ajutorul acesta se da si el cu masura. Daca il dai tot timpul, unii se invata sa il primeasca tot timpul si atunci nu mai fac nimic pentru ca oricum exista cineva care sa le intinda o mana. Daca la fel ar gandi si Tatal Ceresc in cele ce ne priveste, chiar ca am fi ca niste legume, nu am mai invata nimic.

      Ștergere
    2. Nu poti actiona daca esti-scuzati expresia-,"in curul gol' si mai ai si datorii !!! SARACIA,ANALFABETISMUL si PROSTIA sunt factorii(principali) care au determinat caderea acestei tari in prapastie si daca mai adaugam LACOMIA,OPORTUNISMUL,HOTIA si TRADAREA dezastrul este explicabil....Eu cred ca eforturile pe care le faceti -de admirat,desigur-nu vor aduce roadele scontate pana nu veti lichida definitiv factorii principali pomeniti mai sus.Dar,din pacate,nu aveti puterea economico-financiara s-o faceti si,judecand dupa toate prognozele-economice,financiare,geopoliticesi strategice-cred ca aceasta tara va avea,in cel mai fericit caz,soarta Yugoslaviei,daca v-o mai amintiti.....

      Ștergere
  3. Public anonim ptr că nu doresc ca ceea ce scriu să se considere a fi laudă de sine: personal, am ajutat de câte ori am putut, prin donații și sponsorizări...în special copii. De ajutorul ptr mănăstire chiar am uitat și presupun că mulți dintre cei care citesc și participă la întrunirile noastre au uitat pur și simplu (nu că ar fi o scuză, dar nici o vinovăție). Alții nu au posibilități...
    Așa că, reamintește-ne miercuri de mănăstire, ptr că eu unul chiar mă simt puțintel stânjenit că nu am făcut-o!
    C.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te rog sa stai linistit. Scopul acestui articol nu a fost acela sa mustruluiesc pe cineva anume. De aia m-am adresat intr-un fel in care m-am bagat la un loc cu toata lumea. V-am spus ca am simtit ca nu eu sunt cea care scriu acele randuri.

      Cred sincer ca Parintele ne-a certat pe toti, in incercarea de a ne trezi un pic din letargie si de a ne salva sufletele, pentru ca El stie ce vremuri vin si stie ca alta sansa decat credinta si bunatatea nu avem.

      Ștergere
  4. TE ROG SA NE SPUI DACA IN IASI EXISTA O PERSOANA CARE STRANGE AJUTOARE PENTRU COPII SAU BATRANI.EU NU CUNOSC, AM INTREBAT LA BISERICA SI AR PREFERA BANI...DACA EXISTA ASEMENEA PERSOANA CU DRAG AJUT.EU NU AM MASINA SI NU MA POT DEPLASA PANA ACOLO.IN AFARA DE BANI AS PUTEA DONA HAINE BUNE,CURATE CARE SUNT FOARTE PUTIN PURTATE DE FIICA MEA(MEREU RENUNTA PENTRU CA NU MAI SUNT LA MODA DAR SUNT DE CALITATE S ICRED CA AR FI DE FOLOS.POT DONA SI ALIMENTE -NU MULT PENTRU CA NICI NOI NU AVEM FOARTE MULTE) CU DRAG M-AS DEPLASA PANA LA ACEA PERSOANA SI AS MOBILIZA SI COLEGII DE SERVICI CARE AU COPII MAI MICI DECAT FIICA MEA.ESTE SUFICIENT SA NE DAI DE STIRE CA LA NOI,IN IASI, EXISTA ACEASTA PERSOANA.POATE AI PUTEA PUBLICA UN CONT IBAN LA CEC SAU ALTA BANCA SI SA DEPUNEM OCOLO CE AVEM SI NOI.DUMNEZEU SA LUMINEZE PE TOTI SI SA NE INDRUME PASII PA CALEA SA.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cunosc draga mea, dar ne putem interesa. Voi reveni cu raspuns. In cele ce priveste Manastirea de Maici Petru Voda, al carei link l-am afisat atunci cand am scris articolul in februarie, de chemare in scop de ajutor, poti gasi pe site-ul ei si conturi si numere de telefon. Cel mai bine ar fi de sunat direct la telefon si in acel fel sa primesti ghidarea cum este mai bine de procedat ulterior.

      Ștergere
  5. Cand am spus Dumnezeu sa te ajute, am spus-o cu adevarat, findca avand un blog, esti expusa. Exemplele pe care ti le-am dat cu manastire Ghighiu si biserica sunt intamplarile urâte din viata mea. Am dat oamenilor mobila, aparatura, haine, rechizite si tot ceea ce exista intr-o casa. Am dat multe lucruri la Valea Plopului. Acolo sunt ajutati si cei din sat. Nu ma agat nici de intamplarile neplacute nici de celelalte, pentru ca totul este trecator.Cred ca sunt multi oameni carora le place sa faca lucrurile astea, fara sa iasa in evidenta. Anonimatul este de preferat in asemenea cazuri, cel putin din partea mea. Dumnezeu stie ce fac si asta conteaza, restul este efemer. Pace si liniste sufleteasca, la toata lumea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos si ma bucur din inima pentru toate actiunile de ajutorare pe care le-ai facut!

      Ștergere
  6. Draga Ashtara,
    Imi pare atat de rau pt nefericirea pe care ti-o provoaca lumea in care traim! Tu esti o fiinta atat de fragila si care doreste numai binele celor din jur incat suferi cu adevarat cand apelului tau i se raspunde cu indiferenta. Eu cred ca in aceasta lume nu ne avem cu adevarat decat pe noi si pe Dumneazeu.
    In alta ordine de idei referitor la activitatea redusa de pe blog in viitor trebuie sa-ti spun ca ma intristeaza mult asta pt ca in ianuarie cand ai postat zilnic afirmatiile au fost zile minunate, simteam ca pot cu adevarat sa fac ceva pt mine si nu numai. Eu astept mereu sa citesc ce scrii tu pt ca rari sunt oamenii cu calitatile si experientele tale. Avem nevoie de asa ceva!
    Te imbratisez cu drag!
    Aura

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai linistita Aura, voi posta eu un articol in care voi explica ce se intampla datorita existentei tuturor acestor bloguri si a noianului de informatii din internet. O sa vezi ca nu este chiar asa bine pentru noi. Multumesc pentru cuvintele frumoase.

      Ștergere
  7. Dar ai afisat undeva 1 cont ca sa putem vira 1ban?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La articolul de cerere de ajutor am dat linkul manastirii. Sunt acolo conturi si numere de telefon. Nu afisez un cont al meu pentru ca dupa aceea cine stie ce mai gandeste lumea, ca ii strang pentru mine.

      Ștergere
  8. Ceea ce ai vazut, simtit si trait nu sunt lucruri noi, dar se adancesc pe zi ce trece. Lumea in care traim va putea fi schimbata numai daca intervine ceva exterior vointei umane gen: cutremur masiv, razboi, aparitie OZN masiva, etc. A doua optiune a fost folosita de multe ori in trecut pentru schimbarea societatii umane, deci cred ca un razboi va schimba societatea actuala. Nu ca l-as dori, dar la ceea ce vad in jurul meu, nu vad alta posibilitate. Oamenii asteapta sa fie condusi de cineva, ei nu pot sa-si guverneze propria viata. Pe bloguri se tot promiteau si inca se promit vremuri de lumina, de schimbare....sa fie clar, schimbarea o facem noi insine...putem astepta toata viata sa vina cineva de sus sa ne schimbe viata. Ca sa fie o schimbare, trebuie ca mai multe grupuri de oameni sa inceapa sa actioneze. Un exemplu sa dau: daca te stropesti de noroi, te cureti sau astepti sa te curete cineva ?....majoritatea asteapta sa-i curete cineva :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Primul si al 2-lea razboi mondial au fost regizate,puse in scena,finantate si conduse de iudeo-masonerie si khazari.Bine ar fi ca al 3-lea razboi mondial sa nu mai inceapa niciodata caci el reprezinta una din caile de instaurare a Noii Ordini Mondiale iudeo-masono-iezuito-khazaro-reptiliana,adica SCLAVIA ABSOLUTA! Lumea in care traim,mai bine spus SISTEMUL in care traim,creat,intretinut ,condus si dezvoltat de iudeo-masono-iezuito-khazaro-reptilieni,SISTEMUL trebuie eliminat dar oamenii NU au forta necesara -financiara,economica,psiho-emotionala,fizica,tehnica,etc.-pentru aceasta ...Schimbarea de PARADIGMA a lumii in care traim se poate realiza NUMAI printr-o interventie hotarata din ASTRAL care,intr-adevar, trebuie sa fie sustinuta si ceruta de omenire.Omenirea insa este "tinuta" intr-o inchisoare a mintii,sufletului si corpului fizic si,mai mult,mintita,manipulata,furata,exploatata,jefuita,otravita,"bombardata" continnuu prin mii de mijloace ascunse cunoasterii maselor,tocmai pentru a ramane in starea de letargie docila pentru a fi condusa cu usurinta....Singura cale de iesire din aceasta paradigma criminala ce functioneaza de peste 13.000 de ani este sa ne rugam sincer pentru o interventie salvatoare din ASTRAL.....

      Ștergere
    2. Aceasta interventie va exista fara doar si poate. Mie doar asa mi se arata de Sus. Insa Dumnezeu doreste sa dea sansa de indreptare la toate categoriile sociale, le intinde mana la toti, indiferent de nenorocirile pe care le-au comis. Este foarte greu de suportat aceasta perioada insa trebuie sa intelegem Iubirea Tatalui pentru toti fii Sai si dorinta Sa de a-i salva. Cine nu vede tot acest ajutor, asta este, e alegerea sa dar nu poate veni sa spuna apoi ca a fost defavorizat. Cand vor veni toate dezastrele planetare, isi vor aminti toti cei ce nu si-au intors fata catre Dumnezeu la timp, de toate faptele grele.

      Ștergere
  9. sat Petru Vodă, com. Poiana Teiului
    Jud. Neamț, cod 617 346
    LEI - RO 73 RNCB 0196 1129 1488 0001
    USD - RO 62 RNCB 0196 1129 1488 0005
    BCR Piatra Neamţ


    Tel. 0233 257 257
    Fax. 0333 818 700
    http://www.paltin-petruvoda.ro/fundatia-justin-parvu/filantropie/caminul-de-batrani/

    RăspundețiȘtergere
  10. Am cautat si am gasit telefon si conturi pe internet,cine vrea sa faca o fapta buna..............poate sa incerce!!!Adevarul ca toti facem gesturi de a darui hainutele copiilor sau ale noastre in fiecare an ,pt ca ele raman noi ,copii cresc si, ei au invatat sa daruiasca si mereu se fac colecte la gradi la scoala sau pt femei singure care nu pot sa se descurce..... Da stim nu este de ajuns,este f greu sa asiguri cele necesare unui camin de copii sau unei case de batrani.In oras la noi pt un batran se plateste la azil 16 mil pt a ti-l primi,Cheltuielile de intretinere ,masa,medicamente ,toate costa,vedem asta singuri acasa cu cheltuielile familiei care cresc luna de luna,cosul fiind acelasi.Daca fiecare am trimite cate putin in cont,pt a asigura luna de luna macar o parte din cheltuieli ar fi o usurare si pt maicutele care trebuie sa se ocupe de cele necesare. Adnana!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Putem ajuta si altfel!!!Puteti complecta pana pe 25 mai 2014 si depune la Administratiile financiare de domiciliu sau trimite prin posta acest formular 230(descarca de aici:http://atitudini.com/wp-content/uploads/2012/04/formular-230-FJP.pdf) complectati anul 2013 ,si fiscul va vira 2% din impozitul pe care vi la retinut din salariu ,Asa puteti ajuta ,fara sa va deranjati ff mult. Adnana!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este draga Adnana. Este o varianta. Este si afisata pe site-ul manastirii. Multumesc

      Ștergere
  12. Mi-a placut foarte mult articolul. Ce pot spune eu, e faptul ca desi sunt crestina si cred in Dumnezeu, de multe ori evit sa merg la Mitrolopie (fiind din Iasi) pentru ca plec foarte trista si chiar am plans de multe ori. De ce? Datorita bietilor copii chinuiti de parintii lor care ii tin in frig si in conditii de nedescris, doar pentru a cersi un banut. Si ma doare enorm indiferenta celor care trebuie sa fie Mana lui Dumnezeu, ma refer la calugarii si preotii care trec pe langa ei si chiar ii mai fugaresc. Ma doare cand ii vad pe cei multi si necajiti cu mainile intinse dupa o bucata de paine, iar in contrast cu ei apar Bisericile si Catedralele impunatoare care sfideaza. Oare Dumnezeu ne cere aceasta jertfa: sa cladim cu sudoare si cheltuiala imensa casa Lui si sa neglijam intrajutorarea celor care nu au cu ce trai? Oare Dumnezeu nu e peste tot? Nu ne putem ruga si intr-o bisericuta de lemn (cum erau candva si care dispar, iar in locul lor se ridica imenesele cladiri)? Nu vreau sa judec, am vrut doar sa spun ce mi se pare inuman si...chiar nejustificat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa nu te sperii si sa nu fii dezamagita, ceea ce vezi este trezirea ta, incepi sa vezi realitatile din jurul tau....e trist ceea ce se intampla in jurul nostru, dar fiecare isi alege modul de a trai, iar Dumnezeu ne ajuta pe fiecare. Demult nu mai cred in insttutiile religioase sau politice de orice fel. Apropo si eu sunt tot din Iasi...

      Ștergere
    2. Draga Mela,

      Stii prea bine ca pentru Dumnezeu nu conteaza cat de mare este catedrala ci ce este in inima omului. Pe timpuri nu mai existau atatea biserici si oamenii erau cu mult mai aproape de Dumnezeu. Asta este pe cale a se reinstala la nivel planetar si este evident ca exista multi cei ce nu isi doresc lucrul acesta pentru ca asta inseamna pentru ei ca scapa de sub control niste lucruri, ca isi pierd scaunele moi si averile. Dar cum sa te opui Voiei Divine? Din pacate toti acestia gandesc ca pot si nu reusesc sa intelega ca este o iluzie tare inselatoare.

      Ștergere
  13. Miha,
    Eu de sarbatori am donat bani pt Stefania care era in spital, am donat alimente si alte bunuri necesare in casa unei familii din.zona cu 2 copii mici, cu venituri derizorii. Am dat anul trecut jumatate din hainele pe care aveam, accesorii, 6 cutii de carti pt copii de scoala, am dat calculatorul, un telefon bun, perfect functional. Tot ce nu mai foloseam am.donat. Inclusiv mobila. Eu de sarbatori nu mi-am cumparat nici macar un fular nou, ci am ales sa daruiesc. De mos Nicolae am dat cadouri la biserica pt copii. Insa nu pot tot timpul fiindca mai am.si acasa chestii de reparat, mai intervine cate ceva.gen o vizita.la.dermatolog si tratamente de 300 de lei o data. O sa trimit curand si la manastire ce pot.
    Adevarul e ca ne pasa prea putin de suferinta celorlalti. Parca suntem "orbi la suferinta lumii". Insa sa stii ca pe mine ma doare durerea lumii si uneori recunosc ca m rog plangand Tataluo Divin sa ma lase sa plec acasa, iar El nu zice nimic. Apoi imi dau seama ca mai mult are nevoie de mine aici decat Acasa si accept sa mai stau.
    Vremuri luminoase vor veni. Mai e putin. Putin de tot. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Emotionant,miscator,impresionant insa "problemele" uriase ale acestei societati si lumi NU vor fi rezolvate niciodata in acest mod...Trebuie "retezata" radacina raului,trebuie "starpita" cauza si nu atenuat efectul....Impresionanta atitudinea intr-adevar dar in ceea ce priveste convingerea ca "Vremuri luminoase vor veni.Mai e putin.Putin de tot."cred ca este fie superoptimism,fie inconstienta,fie necunoastere totala a "problemelor" lumii in care traim...A "problemelor" adevarate,a cauzelor si "autorilor" lor....

      Ștergere
  14. La multi ani, Ashtara!
    Cu drag, F. si A.

    RăspundețiȘtergere
  15. Mihaela,am gasit un articol interesat despre reptilieni http://calatorprinlume2013.blogspot.ro/2014/03/reptilienii-care-au-trait-printre-si-in.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos. Cand imi voi gasi un pic de timp il voi citi daca nu am facut-o deja.

      Ștergere
  16. Dureros de adevarat! Am facut cunoscut acest caz in mediile online, pana acum o singura persoana m-a anuntat ca a luat la cunostinta aceasta chemare a Parintelui si ca va merge cu un grup la marmantul Parintelui Iustin Parvu si nu va ocoli nici Manastirea...!!ISuntem toti Unul... cred cu tarie asta....!!Va Pup!!

    RăspundețiȘtergere