miercuri, 16 aprilie 2014

UN CREZ IN NOUA ENERGIE


UN CREZ IN NOUA ENERGIE

Dragii mei,

Incep prin a multumi inca o data tuturor participantilor la conferinta din 15.04.2014, indiferent ca a fost sub forma fizica, prin vizualizare on-line, sau prin conectare pur si simplu, la energiile prezente acolo. A fost o seara minunata si imi plec capul cu recunostinta inaintea tuturor celor ce ne-au fost alaturi.
Am povestit acolo despre ceva ce mi s-a intamplat in ziua de Florii, traire ce pentru mine s-a ridicat la statut de revelatie.
M-am indreptat in acea zi catre biserica din apropierea casei mele, in scopul de a aprinde niste lumanari. Am ajuns acolo. Intreaga biserica era inconjurata de vanzatori de fire de salcie. Nu pot exprima in cuvinte imaginea mizeriei ce se facuse peste tot din pricina acestui lucru. In biserica erau atat de multe persoane, incat practic nu se putea intra. Am ramas pe treptele sale.
Dupa cateva minute am simtit cum ma cuprinde o caldura placuta si cum fara sa ma gandesc, intr-un mod automat, pronunt o rugaciune, una alcatuita atunci pe loc, despre care mi-am exprimat parerea in sinea mea, dat fiind faptul ca m-am trezit utilizand foarte mult cuvantul „cred”, ca ar fi ca o noua forma de crez, mai ales ca se adresa tot Sfintei Treimi, dar unul al poporului roman, pentru ca la el imi era inima atunci cand toate acestea se petreceau.
La rugamintea catorva prieteni din grupul nostru, voi expune si in scris aceasta rugaciune. Ea este cat de cat apropiata de forma originala, pe care mi-ar fi imposibil sa mi-o amintesc vreodata exact asa cum a fost.

Iata rugaciunea:

“Preasfanta Treime,
Cred in Tine,
Si stiu ca tot timpul ma insotesti,
Ca niciodata nu sunt singur.

Doamne Iisuse Hristoase,
Cred in Iubirea Ta,
Si stiu ca se impleteste cu a mea.
Cred in Calea, Adevarul si Viata Ta,
Si stiu ca Acestea sunt si drumul meu.
Cred in Invierea Ta,
Si stiu ca este si Invierea si Mantuirea mea.

Tata Ceresc,
Cred in Imparatia Ta,
Si stiu ca in Ea este si casa mea.
Cred in Voia Ta,
Si ajuta-ma te rog ca voia mea sa fie una cu a Ta.
Cred in Iertarea si Milostivirea Ta,
Si stiu ca Acestea se revarsa asupra mea.

Duhule Sfinte,
Cred in Lumina Ta,
Si stiu ca ea ma-nvaluie tot timpul.
Cred in Pacea Ta,
Si stiu ca Ea salasluieste si in sufletul meu.
Cred in Mangaierea Ta plina de iubire,
Si stiu ca Aceasta este stergar lacrimilor mele.

Preasfanta Treime,
Cred ca toate Acestea,
Binecuvanteaza acum pe tot romanul de pretutindeni,
Si-l elibereaza din toata nevoia,
Din toata boala,
Si din toata neputinta sa.

Iubire Sfanta a Mantuitorului meu,
Vino acum in inima poporului meu!
Mana Tamaduitoare a Tatalui meu,
Asaza-te acum pe crestetul poporului meu!
Duhule cel Sfant, Mir vindecator,
Unge si sfinteste pe al meu popor!

Si pe tot omul de pe Pamant,
Impreuna cu intreaga Creatie.

Amin, amin, amin!”


Sa va fie de folos!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu