marți, 3 februarie 2015

MESAJE DE LA DIVINITATE


MESAJE DE LA DIVINITATE

Dragii mei,

In ziua de 24.01.2015 cand am sustinut seminarul intitulat „64”, am pomenit de melodiile lui Bob Marley. Ele sunt considerate melodii vindecatoare, reparatoare de ADN, deoarece sunt construite pe o frecventa corespunzatoare pentru a crea acest efect, respectiv 432 Hz si de asemeni sunt niste melodii initiatice in mare parte.
Azi-noapte am avut un vis pe care o sa- l relatez pe scurt.
„Eram cu mai multi colegi, lucratori in lumina si discutam despre faptul ca urmeaza in scurta vreme un festival, iar invitatul nostru special nu va veni. Tocmai ce fusesem anuntati de lucrul acesta. Ne intrebam ce vom face in aceasta situatie. Atunci eu am spus ca desi nu mi-a daruit Bunul Dumnezeu voce speciala, voi canta eu in locul lui. Am fost intrebata ce anume voi canta. Am stat putin si m-am gandit si apoi am raspuns: melodia „One Love” a lui Bob Marley. Am spus ca nu ii cunosc bine versurile dar pana la festival le voi invata, voi repeta melodia si ma voi descurca eu intr-un fel. Mai tarziu am visat cum iau dintr-un raft cartea „Cheile Genelor”, cu intentia de a citi ceva din ea. (Pentru cei ce nu stiu despre aceasta carte, le recomand sa dea cautare pe google si vor putea afla foarte multe informatii despre ea. Este de asemeni o carte cu rol reparator pentru ADN). Imediat dupa aceea am primit un telefon de la o doamna Iolanda. Mi-a dat intalnire in Piata Unirii, dar cand vizualizam imaginea locului in care trebuia sa ajung, imi dau seama acum ca de fapt vedeam Piata Universitatii.”
Imi amintesc ca in anul 2013, cand am sustinut un curs cu Ingeri in orasul Targu Mures, intreg cursul am fost insotiti de Sfanta Iolanda. Aceasta Sfanta este sarbatorita de catolici, dar ce am constatat despre Ea in timpul si in urma cursului, a fost ca emana o imensa energie a iubirii si de asemeni purta un imens manunchi de chei, iar toate aceste chei aveau atasate cate o inima.
Pe scurt, mi s-a transmis ceva special in visul de azi-noapte si aceste mesaje au legatura cu ADN-ul si cu cheile universale ale Unimii si Iubirii. Numele "Unirii" si "Universitatii" nu sunt intamplatoare.
Aceasta idee este sustinuta si de versurile melodiei „One love” a lui Bob Marley, pe care va invit sa le cititi mai jos:
“O iubire, o inimă,
Hai să stăm împreună
Şi să ne simţim bine!
Ascultă copiii strigând…
Spun: “Lăudat şi slăvit fie Domnul!”
Şi o să mă simt bine.
Spun: “Hai să stăm împreună
Şi să ne simţim bine.”
Lasă-i pe toţi să-şi spună
Remarcile răutăcioase,
O singură întrebare
Mi-ar plăcea să pun…
Există vreun loc
Pentru un păcătos fără speranţă,
Care i-a rănit pe toţi
Doar ca să-şi apere credinţele?
O iubire, o inimă,
Hai să stăm împreună
Şi să ne simţim bine!
Aşa cum a fost la început,
Aşa va fi şi la sfârşit…
“Lăudat şi slăvit fie Domnul!”
Şi o să mă simt bine.
“Hai să stăm împreună
Şi să ne simţim bine.”
Nu, încă ceva…
Să ne adunăm
Şi să luptăm în această bătălie sacră,
Că atunci când o să vina Omul
Să nu mai fie nici o apocalipsă.
Să le plângem de milă
Celor ale căror şanse scad,
Nu există ascunzătoare
Faţã de Tatăl tuturor creaţiilor.
O iubire, o inimă,
Hai să stăm împreună
Şi să ne simţim bine!
Fac apel către omenire..
Doamne!
“Lăudat şi slăvit fie Domnul!”
Şi o să mă simt bine.
Hai să stăm împreună
Şi să ne simţim bine!”

Doresc de asemeni sa va fac cunoscut faptul ca suntem in derularea visului cu corbul, relatat in articolul cu Sfatuitoarea si mesajul. Incepand de joia trecuta, Sfantul Vasile cel Mare este de veghe pe langa noi mai tot timpul. El m-a rugat sa atrag atentia la cat mai multe persoane asupra perioadei celei ce urmeaza, mai ales saptamana aceasta. Ne transmite sa ne stropim asternuturile si hainele cu agheasma mare in fiecare zi, sa ne activam protectii sau sa ascultam melodii protectoare cum ar fi „Acatistul Sfantului Acoperamant al Maicii Domnului”. Sa ne rugam pentru cresterea protectiei poporului roman, sa cerem sa fie cat mai mult activ Ansamblul Metatron si sa tinem aproape de Sfantul Vasile cel Mare, de Domnul nostru Iisus Hristos, de Maica Domnului si de toti Sfintii si Ingerii protectori, pentru ca ... „suntem filati si luati rau in colimator”. S-au mai transmis si alte detalii, dar sunt neimportante pentru ceea ce noi avem de facut.

Ii multumim din inima Sfantului Vasile pentru toate acestea.
Pe de alta parte, prin prisma visului de azi-noapte, ni se reaminteste cumva inca o data sa nu uitam de iubire. Sa lasam sabiile in teci si sa ramanem pe linia iubirii in continuare caci aici sunt cheile reusitei.
Doresc tuturor din suflet putere de rezistenta si biruinta!
  

Doamne ajuta!




Un comentariu:

  1. Si noua ni se spune de ceva timp ca e o perioada grea in care e nevoie de multa rugaciune.

    RăspundețiȘtergere