miercuri, 3 iunie 2015

MESAJ DE LA SFANTUL PANTELIMON


MESAJ DE LA SFANTUL PANTELIMON

Dragi prieteni,

Sfantul Pantelimon, doctor fara de arginti, despre care putini cunosc ca a fost si este de fapt o manifestare a unui Inalt Inger Heruvim, ne-a fost alaturi in ultimii ani, ajutandu-ne in multe privinte dar mai ales in acest proces de trecere in lumina a entitatilor intunecate. Scriam despre acest lucru pentru prima data in februarie 2013, in articolul ce continea un mesaj de la Divinitate. La acea vreme gaseam prin campurile noastre cateva entitati si ziceam ca este rau. S-a vazut insa numai dupa un an ca se poate si mai rau, deoarece planeta noastra patrunzand mai adanc in a 4-a dimensiune, a condus catre a avea entitati intunecate in jurul nostru de ordinul sutelor si uneori chiar miilor. Am invatat sa trecem mai multe in lumina si in prima parte a acestui an a venit informatia sistemului de trecere automata.
Iata ce mi-a transmis Sfantul Pantelimon in aceasta dimineata, pe la ora 7,30: incepand cu ora 21 a Romaniei, in aceasta seara (miercuri 03.06.2015), planeta noastra intra printr-o poarta sau portal, cum vrem fiecare sa numim asta. Are loc un salt cuantic si aceasta trecere va dura 35 catre 36 de ore. Cu alte cuvinte vom fi in partea cealalta a portii incepand de vineri dimineata. Aceasta trecere scoate planeta noastra din patura densa de entitati intunecate, astfel incat vom remarca faptul ca se va manifesta mai multa lumina si bucurie, mai multa speranta si mai putina agresivitate. Ca sa spunem asa, vom simti ca ni se lumineaza sufletele.
Despre aceasta trecere eu am avut un vis inca din anul 2010 si am tot asteptat an de an sa se intample, stiind clar ca este la inceputul lunii iunie. Mi s-au dat in vis si multe elemente din lunile anterioare si trebuie sa recunosc acum ca 2015 este singurul la care s-au potrivit in totalitate cele aratate, astfel incat am inceput sa spun din ce in ce mai des in ultima perioada: asta-i anul!
Mergeam in acel vis pe un drum catre Valea Plangerii. Erau pana acolo 12 km (12 luni de an). Era pancarda la fiecare inceput al unui km. Primii 5 km au fost foarte grei: teren accidentat, viituri, ape adanci, tot felul de fiare puse de-a curmezisul. Cand a aparut insa pancarda cu km 6, am iesit dintr-o padure densa si neagra si am intrat direct intr-un mall, plin de lumina, asa cum stim cu totii ca arata mallurile. Nici nu se mai punea problema de a ajunge la vreo vale a plangerii, pentru ca acest mall inchidea drumul pur si simplu.
Acolo ne-am dus fiecare sa ne luam de pe niste rafturi lucruri foarte valoroase ce ne apartineau si pe care le cautasem timp foarte indelungat. Dupa ce ne-am mai invartit o vreme printre rafturile ce ne intampinau la intrare, am mers mai in interiorul mallului fiind la un moment dat nevoiti sa urcam doua trepte. Acolo visul s-a terminat.
Sambata si duminica, la sfarsitul saptamanii ce a trecut, iar am visat grupuri mari de oameni ce eram intr-un mall dar in partea de spatii tehnice si administrative si nu in partea de acces a publicului larg unde de altfel este cel mai frumos. Eram ca la santier, plini de ciment si praf. Cautam cu disperare o usa care sa ne dea accesul catre partea publica. Deschideam si inchideam la usi si tot nu gaseam ce doream. La un moment dat am deschis o usa si am vazut in sfarsit holul central al mallului. Ne-am facut o imagine cam pe ce coridoare ar trebui sa o luam ca sa ajungem acolo si imi amintesc faptul ca mi-am spus in sinea mea ca mai dureaza doar cateva zile pentru a se implini lucrul acesta.
Daca aceasta trecere prin portal inseamna mutarea din padurea neagra in cel mai luminos mall atunci Doamne ajuta! Asa sa fie!
Multa lume vorbeste despre eveniment si salt. Am anuntat in blog despre cursul “Invataturi din viitor” si mai multe persoane l-au si urmat. Ce am constatat mergand in viitor pe tunelul de cea mai inalta constiinta planetara posibila? Ca in a doua jumatate a anului 2015, in anul 2016 si in prima jumatate a anului 2017, se vedeau foarte multe simboluri si se simtea o energie frumoasa si elevata venita prin influentele Agarthei. Dar in iulie 2017 se petrece ceva. Este un ceva care te sufoca. Se intampla brusc si dureaza in lunile iulie si august. Apoi energia aceasta grea scade in densitate. La primul curs, am vazut atunci in 2017 ceva ca o seceratoare sub forma unei constructii foarte complexe transparente. Pentru unii se comporta ca apa, adica ei treceau prin ea,  iar pentru altii ca diamantul (ii punea la pamant pur si simplu). Nu stiu cum se poate interpreta dar este posibil ca atunci sa fie asa-zisul eveniment. In 2018, 2019 se vad numai Ingeri, apoi in anii ce urmeaza multe carti, insemnand invatatura si cunoastere si mai apoi evenimente extrem de placute. Am facut aceasta adaugire finala pentru a raspunde curiozitatii unui cititor. De asemeni am decis sa scriu despre asta gandind ca fiecare prin cercurile sale de meditatie, ar putea face cate ceva spre a trimite iubire si lumina in viitor, macar pana la acel moment. Sunt absolut convinsa ca va ajuta. Este subiect controversat acesta cu buclele timpului dar ESTE posibil sa ne ajutam din viitor pentru trecut si din trecut pentru viitor, asa cum avem noi aici perceptia timpului.



Toate cele bune!

16 comentarii:

  1. Multumesc mult pentru ca nu m-ati uitat si nici nu m-ati ignorat raspunzandu-mi la intrebarea: Ce va fi in 2017? Daca se va intampla ce spuneti Dvs. sau nu vom vedea peste 2 ani,aceia dintre noi care vor mai trai pana atunci>Inca o data va multumesc mult pentru ca m-ati bagat in seama si mi-ati raspuns.Respect.
    Un cititor curios.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu multumesc iar faptul ca Cerul mi-a permis sa furnizez aceasta informatie, arata in mod evident ca Sfanta Treime inca o data mai lasa un timp ragaz celor netreziti.

      Daca pana acum am fost cu mintea sub influente de tot felul, acum ne apropiem de sfarsitul procesului de eliberare mentala. Dupa aceea, nu mai exista nici o scuza pentru modul in care actionam in viitor, in credinta si liberi sau in necredinta si bagati pana in gat in planul acesta material.

      Ștergere
  2. Mda....frumos pentru unii si nasol pentru altii!
    -Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa intelegem ca "Evenimentul" de care se face atata caz pe bloguri va fi "ceva" cu energie densa,grea,malefica? Si va dura 2 luni,iulie si august? Sau o "triere" in urma careia vor muri miliarde dintre noi? In acest din urma caz "trierea" nu face decat sa confirme planurile Illuminatilor de reducere a populatiei cu 5-6 miliarde de oameni si de instaurare a Noii Ordini Mondiale,adica sclavia absoluta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca este vorba de triere dupa cum am putut face eu o interpretare la ce am vazut si ar fi cam asa cum spune si Alexandru mai sus. Dar nu trebuie sa ne mire. Este scris ca asa va fi si imi dau seama din ce in ce mai mult ca oricat de mult ne-am trudi unii dintre noi sa aducem lumina, vor exista anumite aspecte pe care nu le putem schimba. Corpul Mamei Pamant trebuie vazut la fel ca si al nostru. Asa cum noi suntem supusi unor transformari profunde, tot asa este supus si acest corp al planetei noastre. Totul este necesar sa se reaseze. Problema este ca reconfigurarea corpului unui om este una si al unei planete este alta.

      Ștergere
  4. ...Si dupa ce trecem prin portalul acesta si facem saltul cuantic scapam de iezuiti,khazari si iudeo-masoni?Si ne vor conduce oameni adevarati,cinstiti,integrii,patrioti,romani 100% ,nu jidani,nu iezuiti,nu khazari,nu iudeo-masoni? Si vom nationaliza toate bancile,fabricile,pamanturile si toate bogatiile solului,subsolului si apelor noastre sa ramana pe veci ale poporului?Si vom recupera miile de tone de aur jefuite acestui popor incepand cu anul 106 e.n. pana astazi?Si nu vom mai vedea cum ne "conduc" jidanii(la sclavie absoluta)? Nu prea-mi vine sa cred,adica de ce sa va mint,nu cred deloc in aceasta variant super-optimista.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau, dar nu am ce raspuns sa dau la credintele tale. Sunt veniti acum pe Pamant un grup de eliberatori, pentru ca epoca de sclavie trebuie sa se sfarseasca. Acestia nu pot gandi in felul tau nici in ruptul capului pentru ca daca ar fi asa nu si-ar mai putea implini misiunile in veci. Cei ce s-au obisnuit insa sa tina piciorul pe gatul altora nu pot fi inlaturati cu usurinta, iar prin forta in nici un caz nu este posibil. Sunt prea puternici. Din acest considerent s-a venit cu planul extrem de intelept la Divinitatii de a le deschide inimile si de a-i invata ce este iubirea. Daca stam bine si ne gandim nu exista alta snasa pentru noi.

      Ștergere
  5. Buna Asthara ,
    nu am mai intervenit de multisor pe blogul tau , chiar daca il urmares in continuare periodic , iar printre ultimile '"interpelari" cred te rugam sa-mi talmacesti niste vise . Raspunsurile venite , mi s-au parut atunci destul de lamuritoare . Iata ca acum se spune ca toate schimbarile importante care vor veni in curand ( aceasta notiune o fi semnificand luni , ani , zeci de ani ...? ) se vor petrece dupa aparitia " Evenimentului " , ce a fost previzionat incepand cu 2013 . Cred ca de la inceputul acestui an pana acum vreo cateva luni , nu am mai avut nici un vis premonitoriu desi citind si urmarind aproape zilnic " stirile ezoterice " si comunicarile diverselor fiinte de lumina si lucratori in lumina , mentalul ca si subconstientul mi-au fost cu siguranta influentate . Mai ales ca toate sfaturile spuneau in esenta cam acelasi lucru adica " nu asteptati pasivi evenimentul , provocati-l , determinati-l si fiti chiar voi evenimentul ".
    Avand in vedere cele mai sus enuntate si articolul tau , revin si inclin sa cred ca poate intr-adevar se va intampla ceva semnificativ pentru noi pamantenii , incepand de maine din data de 04 iunie 2015. In Visul pe care l-am avut, parca asteptam sa vina acel eveniment , asteptam sa apara niste semne de undeva care sa ne certifice ca planeta a trecut cu adevarat in a 4-a dimensiune iar noi suntem pe drumul cel bun . O voce a cuiva din cer mi-a comunicat ca se va intampla asta pe data de 4 ( iunie/iulie) , neprecizand anul , eu insa gandindu-ma bineinteles la acest an. Totusi in mintea mea am crezut ca referinta este pentru 4 iulie , facand legatura cu ziua independentei Americii si am intrebat daca atunci va fi . Raspunsul a venit raspicat , ca o corectie si a precizat ca ziua va fi 4 Iunie , nu 4 Iulie . Dimineata m-am trezit cu acest gand si mi-am propus sa fiu atent la aceasta zi pentru a vedea daca se va intampla cu adevarat ceva.
    Si cum nimic nu-i intamplator , tocmai am citit acest articol care cred ca ma "lumineaza "cu privire la semnificatia zilei de maine . Amabila ca intotdeauna , poate ca mai ai ceva de adaugat si la comentariul meu . Sa auzim numai de bine !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi amintesc de visul tau si desi era vara in vis parca ziceai ca sarbatoresti Craciunul. Parca asa era.

      Ieri am vazut intrarea in portal. A fost un eveniment maiestuos la care asista tot Cerul. Portalul arata in semnul crucii cu brate egale si Terra a intrat prin centrul ei.

      Ștergere
  6. Multumesc mult pentru aducere aminte , intr-adevar unul dintre vise asa era si de asemenea , multumesc pentru raspuns . Abia astept ziua de maine si celelalte zile , urmare a trecerii prin portal, ca de altfel si comentariile altor persoane "trezite", referitoare la starea fizica si sufleteasca in care se vor gasi in perioada urmatoare .
    PS. De Maruham si "clinica arcturienilor" inca nu au reusit sa dau insa , nu stiu ce s-a intamplat nici cu doamna Marin Maria ( cu ultimul domiciliu in Italia si fondatoarea blogului "Inspatelescenei 2012" , blog preluat de ceva vreme de persoane care au un profil spiritual diferit de al dansei ). Circula diverse variante printre care si cea care spune ca doamna ... a fost asasinata , pentru dezvaluirile si pozele despre civilizatiile ET ( Tau Ceti ) puse pe blog ... sau a murit ( "S-a Inaltat " ) acum 1 - 2 ani .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu ce sa iti spun Aurel. Pot intreba Cerul si aflu. Eu oricum nu mai vizitez acel blog inspatelescenei2012 de multa vreme si l-am scos si din lista mea de bloguri, in urma comentariilor aparute la o invitatie facuta pentru o conferinta numita "Mana lui Dumnezeu", in 15 aprilie 2014, in blogul meu. Am intrat acum de curiozitate si am vazut acolo o utilizare a numelui Ashtara. Este Ok, nu e nici o problema ca doar nu l-am inregistrat pe al meu pseudonim la OSIM, dar imi doresc din toata inima sa nu ma asocieze cineva cu acel nume de acolo, ca ar fi ingrozitor. Nu am nici o legatura. Ca sa mai stau sa mai comentez grozaviile pe care le-am spicuit pe acolo in discutiile acelea este deja prea mult. Cand au aparut pe blogul Blue Belle acele masuratori care realmente jgnesc inteligenta omului intelept (ce este aia constiinta infinita sau 500000D? Doar Dumnezeu este infinit. Cum sa poti mesteca asa ceva?), eu am dat comanda la Univers de STOP si am cerut Justitie Divina. Si STOP vad ca a fost. Cum si ce s-o fi petrecut nu stiu. Eu nu stiu cine este in dosul la toate astea si ca sa spun asa nici nu ma intereseaza prea tare, dar din punctul meu de vedere era ceva ce trebuia oprit.

      Ștergere
  7. In contextul celor scrise de tine in articol, ce crezi despre inscenarea care i se face lui Ponta azi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ci stiu sigur ce se intampla, iar ce mi-a stat in putere sa fac am facut deja. Eu nu sunt de partea nimanui ci ma rog pentru toti conducatorii, din toate taberele, sa fie eliberati de influentele mentale draconiene pentru ca ei nici nu au habar ce ite se intind catre mintile lor de la tot felul de masini. Uite asa, in timp ce noi ca niste tampiti ne dam la gioale unii la altii, in loc sa ne unim toti umanii si sa ne rugam si sa ne aparam planeta, ei isi freaca palmele, vazandu-se castigatorii bataliei. Partea buna este ca in timp ce ei ne lucreaza si ne manipuleaza pe noi in mod subtil, cu aceeasi moneda le-o intoarce Sfanta Treime, oferindu-le o aparenta libertate de actiune, timp in care, sunt transmutati catre iubire fara sa isi dea macar seama. Orice cojoc isi are acul lui. Am ajuns la concluzia clara ca in ultima vreme, nici un rau din asta nu se petrece fara a exista in spate un plan foarte fin si intelept conceput al Sfintei Treimi. Trim in vremea lui "tot raul spre bine".

      Ștergere
  8. Buna ziua suflet frumos! Azi dimineața am facut o meditatie ghidata,de curațare,apoi am adormit.Am visat ca eram in cartierul in care am copilarit si eram sus pe un postament,ceva,de beton,destul de inalt.Acolo era un barbat care tragea de 2 fire pufoase albe,care erau prinse de varful unui copac.Unul din fire s-a rupt...apoi am simțit o usoara stare de frica ..si simteam ca imi era teama sa mai cobor de acolo, fara ajutor....auzeam cum vantul se intețeste usor.M-am uitat in sus la cer si vedeam nori, ca o ceața transparenta...apoi am vazut un dragon superb argintiu.Exact ca cel din steagul Dacilor,cu gura inchisa si parea ca zambeste :) Aparea si disparea,datorita acelei perdele de ceața...dar se misca oarecum in cerc deasupra locului in care eram...si ma minunam ce frumos se unduieste..ce zale frumoase si perfecte are corpul lui :) Mi-a trecut acea stare de frica...apoi m-am simtit puternica si am zis ferm: Pot!
    Dupa ce m-am trezit, am cautat interpetarea dragonului in vise si am gasit blogul tau, si simt ca rezonez :) Am trecut prin trei ani de schimbari si simtiri profunde.Multumesc lui Dumnezeu si tuturor fiintelor de Lumina,pentru ca nu am ajuns la balamuc.Afirm aceasta, deoarece,din cate am citit ,dupa indelungi cautari...se pare ca am fost...poate mai sunt...nu stiu exact...gazda unui spirit...ori un arhicon...ceva gen. Este mult de povestit...am cerut ajutor si Cerului...si...celor ca tine...insa...nu au avut permisiunea de la ghizi lor,sa fiu ajutata. Cu siguranta doar noi suntem singurii ce ne putem ajuta prin deciziile pe care le luam.
    De cateva zile m-am hotarat ferm sa ma eliberez de aceasta energie...care este foarte adevarat imi transmitea foarta multa iubire...dar nu mai eram eu.Am tot cautat...si am aflat de acele implanturi archonice...apoi esti comandat de ei.Sunt perfect normala la cap si scriu exact ce am trait :) Am luptat mult cu mine, am fost la maslu si liturghii...m-am spovedit povestind tot parintelui...am facut slujbe speciale acasa.Toate acestea m-au tinut pe linia plutire..dar totul depindea de mine...dupa cum observ :) Undeva in mine ceva...ma ținea legata de acea entitate.
    Acum se pare ca am primit raspunsul :)
    Tu cum interpretezi acest vis,te rog :)
    Multumesc frumos! O zi plina de Lumina si Iubire! Camelia

    RăspundețiȘtergere
  9. Promit ca voi face niste interogari draga Camelia pentru a putea sa iti ofer niste raspunsuri. Te rog insa sa imi scrii pe federatia.galactica@gmail.com, pentru a avea adresa ta de e-mail. Consider ca atunci cand purtam discutii pe marginea vietii noastre personale, este indicat sa se faca asta in cadru privat.

    RăspundețiȘtergere