vineri, 13 noiembrie 2015

MUZICA ROCK – PRO SAU CONTRA?



MUZICA ROCK – PRO SAU CONTRA?

Dragi prieteni,

Am fost intrebata in ultimul timp de mai multe persoane ce parere am despre muzica rock. Le-am raspuns ce simt cu adevarat: este ceva ce imi place. Mi-a placut dintotdeauna (fara sa iau in calcul stilul thrash metal hard, care mi se pare ceva prea mult pentru mine). Mai ales in liceu si studentie, am ascultat muzica rock mai mult decat orice alt stil muzical.
In 23.11.2013 am fost una dintre persoanele coordonatoare in cadrul unei conferinte organizate la acea vreme, cu ocazia deschiderii portalului numit  AION.
Imi amintesc cu placere ca am ghidat atunci o meditatie scurta de 5 minute, la finalul conferintei. Melodia pe care s-a derulat meditatia a fost binecunoscuta “Nothing else matters” interpretata de trupa Metallica. Aceasta este o trupa adepta a stilului heavy metal, un subgen al stilului rock. Melodia amintita este o balada rock. Multe persoane au fost surprinse de alegerea mea dar s-au declarat placut impresionate. Cei ce au participat, cu siguranta ca isi amintesc de acest lucru.
Multor colegi de-ai mei de pe latura spirituala, le-am marturisit ca poate ca oi fi defecta, dar recunosc ca eu meditez mult mai bine pe melodii disco, rock, cu mult bass, decat pe unele lente si suave.
M-am intrebat care sa fie cauza acestei preferinte. Cineva mi-a raspuns ca am probleme cu chakrele 1 si 2 si de aceea optez pentru acel gen de muzica, cu vibratie mai joasa. Ei bine, chiar daca acum mai scartaie pe ici pe acolo, mi-a venit greu sa cred ca am avut probleme pe chakrele acestea toata viata mea, mai ales in studentie, cand faceam la greu exercitii tibetane. V-am spus ca in acea perioada am ascultat mai mult decat oricand muzica rock. Am refuzat deci aceasta explicatie.
Acum mai bine de un an in urma, facand niste corelari, am inteles care este motivul pentru care imi place acest tip de muzica.
“De vina” este: FRECVENTA OM.
Stiti cu totii ca sunetul OM nu se incanteaza pitigaiat ci cu o voce cu tonalitate foarte joasa. De ce? Pentru ca desi OM (AUM) se coreleaza ca si simbol (cel din imaginea de la inceputul articolului), cu chakra Ajna (a fruntii), ca si sunet, se coreleaza cu chakrele unde se afla zona sacra si energia Kundalini, adica 1 si 2, generand de aici o proiectie in chakra timusului, locasul sufletului si al compasiunii.
De aceea mie imi plac mai mult corurile de calugari decat cele de maici (mai ales cele in care pe fundal se canta prelung sunetul M, ceva derivat tot de la OM), mantrele tibetane, muzica rock, disco si alte stiluri muzicale ce folosesc sunete vocale si muzicale pe tonalitate joasa.
Ce se intampla cand asculti o muzica rock sau altceva incadrat de multi la categoria “dezmatat”?
In primul rand se manifesta bucuria vietii. Iti vine sa sari in sus, sa topai, sa canti si in acele momente cam uiti de toate grijile. Se produce deci eliberarea mintii.                                  
Pe de alta parte, muzica rock chiar are niste versuri domnule! Comparativ cu multe melodii ce ruleaza in ziua de azi, unele dintre ele romanesti, in care versurile sunt facute “cu mult talent”, umarindu-se rima cu orice pret si uitandu-se pe undeva pe drum esenta, muzica rock depaseste de departe ca valoare, din acest punct de vedere, multe alte stiluri muzicale.
Nu in ultimul rand, este stiut ca sunetele de tobe, sunetele bass si cele vocale de joasa tonalitate INDEPARTEAZA spiritele rele (de aceea la noi se arunca cu pocnitori de Anul Nou, se da cu biciul in asfalt si se bate toba, se joaca Ursul si Capra etc.), pentru ca aceste sunete produc in aer o vibratie foarte mare, facand sa vibreze si aura omului. Aceasta vibratie a aurei este un fel de scuturare ce genereaza curatarea de energiile negative stationare, indepartarea entitatilor negative, reasezarea pe pozitia ideala (recentrare in caz ca aura este descentrata) si repararea eventualelor sparturi din aura.
Concluzionez ca este frumoasa muzica melodioasa si suava, asa-zisa de meditatie si cu adevarat produce aceasta efecte extraordinare, dar nu este de neglijat nici cea de la polul opus, pentru ca are si ea rostul ei. Totul este sa fim noi suficient de deschisi si sa vedem foloasele mai ales acolo unde pentru unii este ceva mai greu de mestecat.
La final sunt expuse mai multe videoclipuri si vin cu recomandarea sa fie ascultate comparativ. Sunt convinsa ca in acest fel se va intelege mai clar tot ce am expus in acest articol.
Iar acest ultim paragraf il completez cu lacrimi in ochi si se intampla asta deoarece, dupa ce am atasat toate videoclipurile, mai precis dupa ce l-am pus pe cel al trupei Iris, am inceput sa simt energia unei mari iubiri, coplesitoare, iar gandul mi-a zburat catre trupa "Goodbye to Gravity". Mi-am dat seama imediat ca ma aflu in comunicare cu unul dintre membrii trupei si cum eu stiu ca nu pot comunica cu persoanele decedate decat pana la momentul ingroparii si mai apoi la multe luni dupa, am inteles ca este vorba despre basistul Alex Pascu (mi-a si confirmat ca el este), al patrulea din trupa care a parasit ieri acest taram. Stiti ce l-am intrebat nu-i asa? Daca informatiile mele ca totul a fost premeditat la Colectiv sunt corecte. Mi-a confirmat ca da. Mi-a spus ca focul declansat pe stalp a fost generat de ceva ca un dispozitiv cu autoaprindere, comandat de la distanta, iar cei ce au manevrat comenzile au potrivit momentul actionarii lui, cu cel al unui foc de artificii. Buretii tavanului au fost dinainte imbibati cu substante inflamabile si otravitoare. Mi-a mai spus multe altele, dar ca sa nu imi provoc arsuri pe propria mea piele, nu le pot dezvalui aici. Mi-a confirmat teoria cu maestrii si cavalerii Jedi, spund ca el insusi este un cavaler Jedi. Mi-a mai transmis ca nu le pare rau niciunuia dintre ei pentru ca au parasit acest taram, deoarece acest sacrificiu a fost facut cu un scop foarte inalt, pe care noi acum nu il cunoastem dar il vom afla, iar atunci vom fi si noi de acord cu ei ca a meritat acest sacrificiu, ca nu a fost facut fara rost. 
Bunul Dumnezeu sa ii binecuvanteze pe toti, cei adormiti si cei ramasi in viata, in urma tragediei de la Colectiv si sa le ofere cale plina de lumina si de pace, oriunde s-ar afla fiecare!


Toate cele bune!








2 comentarii:

  1. http://www.filme3d.net/filme-2015/5346-absolutely-anything-2015.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Iar indarjirea cu care se opune biserica acestei muzici este data de faptul ca scuturam si parazitii astrali cu care ei ne doteaza pe noi. De aceea femeile nu au voie sa incruciseze picioarele in biserica si manastiri sa intre mai ales in ceakrasul de jos, uter si se instaleaza in pantec. Poate curata totusi, insa azi nu mai fac ceea ce ar trebui nici preotii, mai ales ca parazitii ne sug de energii, traiesc de cca 8 ori in plus fata de noi astfel insa preotii nu ii pastreaza din tata in fiu ca tiganii, asa ca ei deja sunt cu paraziti tontuti, adica ne experimentati suficient fata de cei pe care si-i lasa tiganii mostenire ca "har". Asa ca devin colaboratori cu tiganii sau supusi lor, decisiva fiind experienta de cateva vieti in plus a parazitilor astrali detinuti de tigani. De aceea nici nu pot fi pusi la punct oricate faradelegi energetice si fac. Si isi permit sa negocieze cu preotii cei mai puternici, mai experimentati. Eu una am avut o astfel de experienta in familie si m-am dezumflat toata cand am vazut cum au decurs apoi lucrurile pt acea tiganca care nu a fost pedepsita ci, prin negociere a ajuns muuult mai bine; intr-adevar ruda mea a scapat de ea, insa calugarii de la o manastire de mare har au reusit sa faca aceasta pt ruda mea, eliberandu-l de aceea doar gasindu-i un alt sot, mult mai instarit, dintr-o tara cu alta religie, tot crestina insa ! Asa ca sa traisca muzica rock si miscarea !

    RăspundețiȘtergere