miercuri, 24 august 2016

DUMNEZEU VORBESTE OMULUI - VIZIUNEA LUI ENOH


DUMNEZEU VORBESTE OMULUI

UNA DINTRE CELE MAI VECHI REVELATII

VIZIUNEA LUI ENOH


Iti spun:
Fii linistit.
Sa stii
Ca Eu
Sunt,
Dumnezeu.

Ti-am vorbit
Cand te-ai nascut.
Fii linistit.
Sa stii
Ca Eu
Sunt,
Dumnezeu.

Ti-am vorbit
La prima ta privire.
Fii linistit.
Sa stii
Ca Eu
Sunt,
Dumnezeu.

Ti-am vorbit
La prima ta vorba rostita.
Fii linistit.
Sa stii
Ca Eu
Sunt,
Dumnezeu.

Ti-am vorbit
La primul tau gand.
Fii linistit.
Sa stii
Ca Eu
Sunt,
Dumnezeu.

Ti-am vorbit
La prima ta dragoste.
Fii linistit.
Sa stii
Ca Eu
Sunt,
Dumnezeu.

Ti-am vorbit
La primul tau cantec.
Fii linistit.
Sa stii
Ca Eu
Sunt,
Dumnezeu.

Iti vorbesc
Prin iarba pasunilor.
Fii linistit.
Sa stii
Ca Eu
Sunt,
Dumnezeu.

Iti vorbesc
Prin arborii padurii.
Fii linistit.
Sa stii
Ca Eu
Sunt,
Dumnezeu.

Iti vorbesc
Prin văi si dealuri.
Fii linistit.
Sa stii
Ca Eu
Sunt,
Dumnezeu.

Iti vorbesc
Prin muntii sfinti.
Fii linistit.
Sa stii
Ca Eu
Sunt,
Dumnezeu.

Iti vorbesc
Prin ploaie si zapada.
Fii linistit.
Sa stii
Ca Eu
Sunt,
Dumnezeu.

Iti vorbesc
Prin valurile marii.
Fii linistit.
Sa stii
Ca Eu
Sunt,
Dumnezeu.

Iti vorbesc
Prin roua diminetii.
Fii linistit.
Sa stii
Ca Eu
Sunt,
Dumnezeu.

Iti vorbesc
Prin pacea serii.
Fii linistit.
Sa stii
Ca Eu
Sunt,
Dumnezeu.

Iti vorbesc
Prin splendoarea soarelui.
Fii linistit.
Sa stii
Ca Eu
Sunt,
Dumnezeu.

Iti vorbesc
Prin stelele stralucitoare.
Fii linistit.
Sa stii
Ca Eu
Sunt,
Dumnezeu.

Iti vorbesc
Prin furtuna si nori.
Fii linistit.
Sa stii
Ca Eu
Sunt,
Dumnezeu.

Iti vorbesc
Prin tunet si fulger.
Fii linistit.
Sa stii
Ca Eu
Sunt,
Dumnezeu.

Iti vorbesc
Prin misteriosul curcubeu.
Fii linistit.
Sa stii
Ca Eu
Sunt,
Dumnezeu.

Iti voi vorbi
Cand vei fi singur.
Fii linistit.
Sa stii
Ca Eu
Sunt,
Dumnezeu.

Iti voi vorbi
Prin intelepciunea Parintilor.
Fii linistit.
Sa stii
Ca Eu
Sunt,
Dumnezeu.

Iti voi vorbi
La sfarsitul timpului.
Fii linistit.
Sa stii
Ca Eu
Sunt,
Dumnezeu.

Iti voi vorbi
Cand tu vei fi vazut Ingerii Mei.
Fii linistit.
Sa stii
Ca Eu
Sunt,
Dumnezeu.

Iti voi vorbi
In toata eternitatea.
Fii linistit.
Sa stii
Ca Eu
Sunt,
Dumnezeu.

Iti spun:
Fii linistit.
Sa stii
Ca Eu
Sunt,
Dumnezeu.


Extras din “Evanghelia Eseniana” – Cartile necunoscute ale esenienilor – traducere din manuscrise scrise in limbile ebraica si aramaica, descoperite in grotele din Qumran – Marea Moarta.



16 comentarii:

  1. cum i.au legatura cu dumnevoasta.am nevoie de ajutor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi poti trimite un e-mail. Adresa este la rubrica "Contact" din bara de sus.

      Ștergere
  2. Puternic mesajul ! Tot timpul am simtit energii pe spate/coloana.
    Si, f. interesant cum apare in fiecare strofa :
    Sa stii
    Ca Eu
    Sunt,
    Dumnezeu.
    Dupa ca eu sunt
    este virgula, ceea ce da posibilitatea ca sa interpretezi, de altfel CORECT, ca si eu-individul sunt Dumnezeu.
    Multumiri !

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte bun si Tatal Nostru original...Am sa-l notez si sa-l invat...

    RăspundețiȘtergere
  4. In concordanta cu cele scrise,s-ar potrivi mantra:
    "Fie ca ochii mei să poată vedea,
    Și urechile să fie deschise să audă,
    Frumusețea întregii creații,
    Și Duhul care m -a adus aici. "

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu Sânt,Eu Sfânt,ca unul ân lumina celuilalt,Iubire,Binecuvântare acestui Pământ.

    RăspundețiȘtergere
  6. Apar noi previziuni pe blogul Mariei Gheorghiu :
    "Avand in vedere ca majoritatea calugarilor(si nu numai de la Athos) au o stransa legatura cu Maica Domnului si ca incep sa se ceara o solutie, atunci cu siguranta ca va veni solutia care sa rezolve situatia si, chiar este posibil ca ceea ce cer ei sa se incadreze in Adevarul lui Dumnezeu Divinitatea Creatoare. In alta ordine de idei, se spune ca s-a descifrat "Misterul Profetiei de la Fatima", care rastoarna toate interpretarile care au fost pana in prezent. Se spune ca profetia este despre intruparea Maicii lui Dumnezeu, care este o femeie nascuta in anul 1960 si numele apare chiar in profetie, insemnand "lumina interioara" si ca incepe activarea echipei care se ocupa cu protejarea Ei pe Pamant."
    http://tristar77.blogspot.ro/2016/08/dumnezeu-vorbeste-omului-viziunea-lui.html#comment-form

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://mariaghiorghiu.blogspot.ro/2016/08/taierea-capului-sfantului-ioan.html#comment-form

      "Da, rusii sunt crestini, au avut si au mari duhovnici, sfinti si calugari si preoti piosi, multi dintre acestia avand darul "inainte-vederii". Ei sunt printre cei care au o profetie in care se spune ca Maica Sfanta va fi prezenta intr-un trup fizic acum, intr-un trup fizic, pe pamant."

      "Da. Din cate se zice pe aici si prin alte targuri, Zeita Mama este prezenta in persoana pe planeta Pamant si detine si toate darurile tuturor Zeitelor prezente de-a lungul timpurilor si se mai spune ca ea a fost si Imparateasa Atlantilor. Cica Statuia Libertatii ar reprezenta-o , alte statuiete si icoane prezente, atat la popoarele pagane,cat si la cele crestine, necrestine s.a.m.d. Daca lucrurile se prezinta asa, atunci intreaga planeta cu toate vietatile, cu toti oamenii au sansa."

      "Dumnezeu lucreaza intotdeauna la vedere si surprinzator."



      Ștergere
    2. Se poate sa fie asa. Daca ne gandim ca Dumnezeu nu are cum sa lucreze decat "la vedere",dar, avand in vedere ca pe planeta Pamant lucrurile au cam luat-o intr-o "directie" mai putin luminoasa,era si normal ca sa apara un fel de "ascuns la vedere", pana se pot integra cat mai multe din capacitati, atributii, curatari pe toate planurile si a celor care-s meniti a-i fi colaboratori. Probabil ca asta i s-a revelat scenaristului filmului "Razboiul Stelelor", atunci cand apare Padme Amidala avand o sosie https://www.youtube.com/watch?v=m3TQMHeF1Es, tocmai pentru ca "planul divinitatii" sa poata fi pus in aplicare. "Americanii de buna credinta" au intuit bine (cate ceva) si chiar Statuia Libertatii spune ceva (asta nu inseamna ca numai americanii au primit unele inspiratii divine, sa nu uitam ca Rusia este o tara crestin-ortodoxa. Asadar, francezii, care au construit statuia au fost si ei inspirati divin.
      Oricum, lucrurile-s interesante, din ce in ce mai interesante!

      Ștergere
  7. https://www.youtube.com/watch?v=TUc0nXWCLzI

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Putem spune ca unele lucruri care s-au intamplat si se intampla in lume parca ar face parte dintr-un plan divin prestabilit si ca doar se urmeaza pasii. Uneori, din cate observam, nu toate lucrurile sunt ceea ce par a fi. Cred ca si Mihaela, aici pe blog a sesizat si transmis acest lucru. Unii ar putea sa spuna ca "intortocheate sunt caile Domnului". Chiar si asa,totusi, caile care sunt simple(uneori surprinzator de simple si "la vedere", cum zic unii)sunt cele reale, adevarate, autentice, desi uneori au fost necesare unele "diversiuni" sau "trimiteri in alte directii" , cand este vorba despre "lucrarea lui Dumnezeu", in contextul a ceea ce se-ntampla pe aceasta planeta si nu numai pe Terra. Important este ca nu suntem lasati de izbeliste.

      Ștergere
  8. https://www.youtube.com/watch?v=HILPxH0x2a0

    RăspundețiȘtergere