duminică, 3 decembrie 2017

IERTARE SI IUBIRE EXTINSE



IERTARE SI IUBIRE EXTINSE


Dragi prieteni,

Sunt cateva zile de cand noi revelatii si intelegeri mi-au intersectat viata si ca de fiecare data, trebuie sa vi le impartasesc, pentru ca veti vedea cat sunt de importante.
Pentru aceasta, este necesar sa va povestesc doua intamplari care practic m-au condus catre aceste constientizari si actiunile ce au urmat.
1.    Sambata trecuta am avut de facut o calatorie de aproximativ patru ore. Nu eram eu la volan si prin urmare nu prea aveam ce face. Mi-am propus sa imi ajut o prietena bolnava si am facut o transmisie de lumina, imaginandu-mi-o micuta, intre palmele mele. Dupa vreo doua ore, mi-a venit dintr-o data o intrebare in minte: oare o exista vreo intrupare a Spiritului meu, sau mai multe, care sa fi facut actiuni ce au produs efecte in procesul de cadere a planetei, din care cauza, suferinta prietenei mele este acum mult mai mare decat ar fi fost daca acele actiuni nu s-ar fi intamplat? Sunt sigura ca asa ceva exista consemnat in biblioteca akashica si sunt sigura ca nu suntem unul care sa nu avem inscrise in Cartea Vietii intruparilor Spiritului nostru, astfel de fapte. Din aceasta cauza, mi-a venit in amintire tehnica “ho’oponopono”, care presupune rostirea a 4 expresii simple si cunoscute de noi toti: “Imi pare rau, te rog sa ma ierti, iti multumesc si te iubesc!” Ordinea folosirii lor nu este importanta. Ele trebuie spuse dupa cum simte sufletul nostru in momentul respectiv. Dupa cinci minute in care am lasat sa curga din inima mea aceste formule magice, lucru ce m-a dus intr-o stare de vibratie foarte inalta, am inceput sa vad si sa percep o coborare in taramurile intunecate. La scurta vreme dupa aceea, se iesea la suprafata cu un suflet. Era cel corespondent unei intrupari a Spiritului prietenei mele, de acum doua vieti. Am expus in urma cu cateva zile filmarea facuta la televiziunea din Piatra Neamt. Am incercat sa furnizez cat de multe informatii am putut, insa o ora este mult prea putin pentru a expune lucruri pe care eu le-am facut cunoscute de-a lungul unor ani de zile. Nu am vorbit de pilda despre faptul ca intruparile unui Spirit se pot manifesta in mod alternativ pe diferite planete, aflate in diferite dimensiuni si ca nu este obligatoriu ca acestea sa se deruleze doar la nivelul unei planete. Intr-o existenta un Spirit se poate manifesta in trup la pleiadieni in dimensiunea a 5-a, in urmatoarea se poate intrupa pe Pamant in dimensiunea a 3-a, in urmatoarea, pe alta planeta, in alta dimensiune. In tot cazul, se pune intrebarea ce se intampla cu sufletul unei intrupari, dupa moartea fizica. Raspunsul este ca el va cauta drumul catre Casa sau catre Spiritul din care a venit. Este drumul Mantuirii unui suflet. Daca a facut fapte bune, treaba este simpla dupa moarte. Acel suflet va urma un drum de inaltare care insa are o durata de mii si mii de ani. Daca a facut fapte rele, el va fi prins de intuneric si nu se poate inalta. Aceste parti de suflet ale unui Spirit sunt atrase de acesta ca de un magnet. Daca sufletul unei intrupari este captiv, alte suflete-frati venite din acelasi Spirit, apartinand altor intrupari, vor face actiuni care sa duca la eliberarea sufletului prins. Deducem ca toate sufletele aferente tuturor intruparilor unui Spirit se afla la diferite distante de Casa: unele mai aproape si mai Sus, iar altele mai departe si mai in adanc, insa toate au ca tinta micsorarea distantei fata de Casa, pana ce este adusa catre zero. Acelasi lucru se intampla si in cazul unui suflet al unei intrupari care si el se poate fractiona in mii si mii de particele. In functie de anumite exeperiente, cateva particele din acestea pot ajunge captive in taramul intunericului. Asa cum Suprasufletul Spiritului cauta sa se reintregeasca si isi cheama inapoi acasa sufletele din toate intruparile, tot asa si sufletul unei intrupari cauta sa se reintregeasca si doreste sa isi aduca acasa toate partile. Am inteles din intamplarea relatata, ca tehnica ho’oponopono este de foarte mare ajutor in acest proces de reintregire si in scoaterea din intuneric a unor suflete – frati, venite din acelasi Spirit cu al nostru. Se cere deci sa o aplicam in aceste timpuri, avand ca tinta clara acest aspect.
2.    Este cam o luna si jumatate de cand, gratie unor conjuncturi, am descoperit in legatura cu mine si o alta persoana, o existenta ce a fost in urma cu niste mii de ani, in care intruparea de atunci a Spiritului acelei persoane a facut niste actiuni necugetate, avand un impact negativ la nivel planetar, din care cauza, intruparii Spiritului meu de atunci i s-a tras si moartea. Avand un anumit grad de intelegere acum, mi-a fost relativ usor sa acord iertarea fata de ce s-a intamplat in acea viata. Si totusi, am ramas cu o stare de respingere fata de respectiva persoana, lucru ce m-a impins sa tot fac actiuni de iertare. Simteam un pic o alta stare cand faceam acele actiuni dar nu durau mai mult decat cateva minute, caci totul se reinstala. In urma cu cateva zile am hotarat sa iau o pauza si sa incep a cauta care este cauza pentru care eu am o astfel de simtire, caci cu viata de care v-am povestit nu putea avea legatura, pentru ca simteam pur si simplu ca acela este un episod iertat si nu poate fi de acolo. Ce am descoperit in urma unei astfel de incursiuni, a fost neasteptat. Am aflat ca intr-o realitate paralela, un aspect de-al meu traieste in Brazilia. Am scris candva un articol referitor la realitati paralele pe care il puteti gasi accesand linkul urmator:


    Tot in Brazilia, in acea realitate paralela, se afla intrupat si un aspect al persoanei despre care va povestesc. Aceasta persoana este acolo un mare bancher, conducator de banca, extrem de agresiv, care isi considera angajatii precum niste robi. Ei bine, aspectul meu din aceasta realitate paralela lucreaza in acea banca. Cu alte cuvinte, respectivul bancher este cu piciorul pe gatul acelui aspect al meu. El este atat de rau pentru ca este influentat de civilizatia Tiran. Mi-a venit in cap sa intru in contact cu acei tirani din realitatea paralela. I-am convins sa faca pasul initierii in iubire si l-au facut. Dupa aceea am facut ho’oponopono cu acel bancher, in numele acelui aspect al meu de acolo. Din acel moment incoace, toata repulsia ce o simteam fata de acea persoana s-a stins ca prin farmec. Lucrurile nu s-au oprit insa aici. Mi-a venit si in acest caz o intrebare in minte: dar daca vreo intrupare a Spiritului meu sau mai multe, au facut undeva, candva, in urma poate si cu milioane de ani, niste actiuni asupra unor suflete care la acele momente temporale erau intrupate in niste fiinte iubitoare, generandu-se prin asta caderea acestora, iar suflete ce provin din aceleasi Spirite din care proveneau sufletele de atunci, sunt acum in trupuri de controlori? Ce parere aveti despre asta? Cu alte cuvinte, suntem controlati de niste reprezentanti ai unor civilizatii, care in mod sigur au avut si ei intrupari si pe alte planete decat este actuala intrupare si carora, intrupari ale noastre anterioare le-au facut rau, lucru ce se intoarce acum impotriva noastra precum o reglare de conturi. In articolul urmator ce va fi publicat, veti putea vedea ca exact in acest fel este. Uite asa, m-am trezit spunand ca imi pare rau, imi cer iertare, le multumesc si ii iubesc tuturor tiranilor, draconienilor, lycantropilor, dragonilor negri, controlorilor timpului si altor si altor civilizatii. Intelegeti? Ho’oponopono fata de civilizatii controloare. Constiinta multora dintre noi este in crestere. Din aceasta cauza noi simtim din ce in ce mai pregnant tot ce se petrece in realitatile paralele, capatam intelegeri noi, accesam adevaruri profunde. Este evident ca toate acestea sunt intr-o directa proportionalitate cu capacitatea de iubire. Ele ne sunt date pe masura ce iubirea noastra devine mai extinsa si mai adanca.

De aceea se numeste acest articol “Iertare si iubire extinse”. Divinitatea a dat intelegerea clara a ceea ce inseamna cu adevarat “Justitie Divina”. Este Balanta Cosmica avand talerele la acelasi nivel. Inseamna recapatarea echilibrului universal pierdut.
Prin urmare vom spune ceva care ar putea arata cam in felul urmator:

“In numele tuturor aspectelor Spiritului meu din toate realitatile si din toate timpurile, imi pare din suflet rau si imi cer iertare pentru toate greselile, la toate aspectele, din toate realitatile si din toate timpurile, ale Spiritelor cu care mi-a fost si imi este dat sa fiu in contact direct sau indirect. Le multumesc pentru toate experientele percepute ca negative, pentru ca de fapt, acestea au adus cunoastere si intelepciune. Las iubirea sa curga din inima mea si ii cuprind pe toti acestia in bratele mele, spre pace si spre impacare. Amin”

Reamintesc inca o data ca aceste actiuni se fac intr-o anumita stare vibrationala. Din acest motiv, recomand a se citi aceste randuri o singura data, dupa care, de fiecare data cand simtim nevoia, sa ne conectam doar la energia acestei idei si sa lasam inimile noastre sa vorbeasca. Sa folosim cuvantul inimii si nu al mintii si gurii. Sa vorbeasca ea semenilor nostri, sa vorbeasca realitatilor paralele, sa vorbeasca reprezentantilor civilizatiilor controloare si nu in ultimul rand sa vorbeasca intregii Divinitati si intregii Creatii, fie ea si intunecata. Din experienta, pentru ca am facut asta de mai multe ori in ultimele zile, tot timpul este alaturi Domnul nostru Iisus Hristos. Trairile nu pot fi explicate in cuvinte.
Aseara am urmarit spectacolul de 1 decembrie sustinut de domnul Dan Puric si domnul Furdui Iancu impreuna cu fiul sau. Au inceput a-mi curge lacrimi pe obraji atunci cand domnul Dan Puric a reamintit versurile din “Scrisoarea a III-a”, scrisa de marele nostru poet Mihai Eminescu. Erau spusele Domnitorului Mircea cel Batran si erau urmatoarele:

“N-avem osti dara iubirea de mosie e un zid
Care nu se-nfioreaza de-a ta faima, Baiazid!”

Asa este prieteni dragi! Poporul acesta al nostru in care multi, si din pacate nu toti, isi apara saracia si nevoile si neamul, nu are alta sansa de biruinta decat Iubirea manifestata neconditionat si Credinta in Hristos. Ar fi un zid de nepatruns. Problemele cu care ne confruntam apar tocmai din cauza niselor ce se creeaza in acest zid, din pricina lipsei acestei constientizari la unii dintre noi.


 Toate cele bune!



15 comentarii:

  1. Mi-a atins inima si sufletul acest articol. Cred ca de fapt starea pe care mi-a dat-o e dincolo de mine...de cuvinte... Te imbratisez Mihaela.Esti minunata! Multumesc! Te iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Referire la pt.1 - După explicaţiile autorului Sal Rachele,întro FAMILIE DE SUFLET sînt 6 perechi.Perechi care se află în dimensiuni de diverse vibraţii,iar traiul dus de -să zicem două suflete aici pe MAMA GEEA,la finalul existenţei în trup,în funcţie de viaţa trăită-fizic,mental dar şi spiritual va decide ASCENSIUNEA sau dimpotrivă coborîrea lor în întuneric.
    2. Observăm cu toţii cum în jurul nostru se întîmplă lucruri dintre cele mai înfiorătoare,incredibile,care efectiv îţi blochează gîndirea,de ex. cum un copil doar de un an ,doi este omorît de nişte părinţi inconştienţi,cum atîţia tineri ,inconştient de teribili -aşa se cred ei sau probabil asta ar fi explicaţia percepută în mass-media ,primind automobile dintre cele mai performante,mor ....mai ales ,acum plecările (premature,zic eu ) părăsesc planul terestru....... În accepţiunea şi înţelegerea mea,aceste plecări instant,ar fi determinate de autoscrierea programului de parcurs în timpul şi viaţa de aici, că misiunea lor va fi -sau şi-o vor redistribui acolo unde în ACUM ul universal este mai mare nevoie de aportul lor. Se remarcă tot mai frecvent PLECĂRILE ÎN MASĂ-GRUPURI,A CĂROR CAUZĂ ESTE ATÎT DE DIVERSĂ. Acele suflete să fi avut ceva karme comune înntrun timp înscris în memoria akashică ? Să-i ducă spre un final doar faptul că toţi se află în sau pe acelaşi spaţiu-loc-teren sau împrejurările,faptul că îngerii lor protectori nu au primit permisiunea de a-i aviza ? Referitor la iubirea de patrie şi neam ,aşa cum am mai spus-o şi în alte împrejurări,CONŞTIINŢA DE SINE ŞI DE OM ROMÂN a fost de prea multe ori şi lesne terfelită de oameni al căror scop a fost părăsirea acestei ţări din motive şi interese materiale-zic ei.... bun,asta o înţelegem fiecare dintre noi,că nu pleci de ACASĂ lăsînd în urma ta un şuvoi de durere şi lipsuri doar aşa .... dar nu înţeleg de ce AI NOŞTRI atît de flegmatic şi lipsiţi de dragostea celor pe care tocmai i-au lăsat aici să nege,să batjocurească ACEASTĂ ŢARĂ ? Eu cred că voit confundă ŢARA-care cu nimic nu-i vinovată cu răzbunarea şi jignirea UNUI ÎNTREG NEAM. Au văzut,înţeles şi simţit pe propria piele că acolo eşti aruncat mai la periferia societăţii decît aici. Pe de-o parte înjură ţara şi tot ce are ea mai scump cu noi cu tot,pe de altă parte în perioada concediilor anuale din luna august lungesc cozile la hotarul României. NU JUDEC PE NIMENI,DOAR CONSTAT ŞI....MĂ DOOAARREE..................

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt multe lucruri dureroase la care asistam insa cu siguranta ca fiecare dintre ele are o explicatie pe care noi nu o putem percepe.

      Cat priveste povestea cu monadele si perechile de suflete, l-am intrebat pe Metatron despre toate astea de o multime de ori pana acum, iar El de fiecare data imi raspunde ca noi avem o cunoastere eronata din multe puncte de vedere in cele ce priveste acest aspect, dar nici nu imi poate explica cum este de fapt pentru ca este imposibil de inteles la nivelul mintii mele actuale.

      Ștergere
    2. Inca suntem in Valea Plangerii...si poate ca traim tot ce s-a mai trait tocmai pentru a fi si a se face CURATENIE. Am vazut de ex. pruni si peri foarte batrani la care le-a dat crengi nou-noute , iar cele batrane cadeau Iarna. Doresc la toata lumea muulta Iubire-Iertare-Lumina-Pace !!!

      Ștergere
  3. Multumesc Mihaela pentru CEEA CE ESTI si faci!Recunostinta si apreciere.Voiam sa te intreb;cum am putea sa te sustinem in lucrarile tale? Mi-as dori s-o fac in ciuda faptului ca si eu am mai mereu stari de rau inexplicabile.Dar tot doresc sa te sustin in lucrarile tale energetice! Poate ne poti anunta cumva si indruma cum s-o facem.
    Dida

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, spectacolul "sa se ridice TARA",a fost grozav.Dan Puric este vocea acestui popor si sper ca strigatul lui sa ridice aceasta tara din ignoranta, ca-i de prea mult timp crucificata pentru aceasta.
    Sfanta Treime sa ne lumineze mintile! Dida

    RăspundețiȘtergere
  5. Te imbratisez Mihaela.Esti minunata! Multumesc pentru toate articolele tale! Te iubesc! Cu mult drag Mirela T

    RăspundețiȘtergere
  6. " Experienta este cel mai dur profesor, pentru ca intai iti da testul si apoi iti spune care era lectia."- Vernon Law

    Dragi prieteni, oamenii care au ceva de experimentat impreuna se atrag reciproc, prin rezonanta. Intotdeauna la nivel de suflet se gaseste o cale comuna de-a experimenta(in timp optim) , mai ales ca tot ceea ce urmeaza sa ni se-ntample este initiat de "multa vreme", ca vrea mintiuca noastra, ca nu vrea, mai ales ca experientele comune noi le-am generat (pe calea fiecaruia ne sunt date niste "puncte esentiale", care trebuie atinse; le putem amana, insa, nu de prea multe ori, cum avem noi impresia..., asadar, ii musai sa ne facem treaba pentru care am venit, ca nu suntem de capul nostru p-aci, nu suntem singuri si ai nimanui; toate-s cu un rost al lor si chiar daca, uneori, opunem rezistenta, tot amanand unele decizii, ceea ce este menit a fi, va fi infaptuit, deoarece se intervine de la nivel de Divinitate).

    Din Geislingen, cu drag,
    Lucia Dobrea (Bistrita)

    RăspundețiȘtergere
  7. Din SUFLET iti MULTUMIM, draga noastra Mihaela!
    Cu fiecare postare, curs si aparitia la TV ne imbogatesti sufleteste.
    Postarea ta http://tristar77.blogspot.de/2015/10/cu-sau-fara-reintrupare.html m-a luminat un pic asupra structurii noastre. Dupa explicatia din emisiunea-TV am inteles ca SuraSufletul din care venim e doar o parte din Spirit (inca fac confuzie intre Sinele Superior si Spirit). Acum completam imaginea cu realitatile paralele. Tot ce ni se reveleaza este un proces treptat, in asa fel incat sa putem absoarbe si apoi emite de la nivelul prezent=ACUM. De multe ori simt ca toata aceasta structura e de amploarea unui curs dediicat.
    Rugaciunea lui 16, a fost urmata de rugaciunea de 13-zile, completata de cea de 7-zile si acum complementata de Ho'oponopono catre Sinele Divin personal si catre spiritele celor cu care interactionam.
    Te imbratisam si iubim!
    Sándor si Luminita

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mai lamurit ai putea fi prin acest articol care nu cred ca iti este chiar strain:

      http://tristar77.blogspot.ro/2017/05/calea-aurie-partea-v-sinele-divin-atmic.html

      Din pacate, in emisiunea de la Piatra Neamt, din cauza timpului scurt, nu am apucat sa spun nici doua vorbe despre Sinele superior si despre multe altele. Este loc clar pentru a doua emisiune care sa aduca niste completari la prima.

      Ștergere
  8. Fie ca toate fiintele vazute si nevazute din intregul Univers sa fie fericite si eliberate de suferinta lor!

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna Mihaela,Stii te urmaresc de mult timp,dar aseara,"intamplator"am dat peste "povestea tA" scrisa parca in 2012.M-a facinat ceea ce am citit despre tine.Esti un om frumos cu experiente interesante.Ma intreb cum de nu am citi-o pana acum?Trebuie sa fie o explicatie dar nu o am. Dida

    RăspundețiȘtergere
  10. Chiar dacă nu trăiesc in țara nici eu nici fiul meu , cred ca suntem toți unul și nu are importantă unde traim.Suntem suflete și fii ai Domnului toți ,nu are mare importantă ,cred ,locul unde te-a purtat viața și trăiești .Cred ca suntem Unul cum se spune și trebuie sa iubim oamenii fără sa aibă importantă nationalitatea,mai cred ca nimic nu e intamplator și totul are sensul și rostul lui.In fond suntem aici sa învățam venim singuri cu mâna goală și la fel plecam ,viața e ca un joc ,luam totul prea in serios uitând sa ramanem copii,care se bucura de tot cu nevinovăție.Eu am întâlnit oameni buni peste tot nu numai in țara mea.

    RăspundețiȘtergere
  11. Sarbatori fericite, tuturor si sa fiti fericiti !

    https://www.youtube.com/watch?v=0wWb1BsyjHc
    https://www.youtube.com/watch?v=G0PBtcicAZU
    https://www.youtube.com/watch?v=zQniSvlm_p4
    https://www.youtube.com/watch?v=2HY28Acy1N8
    https://www.youtube.com/watch?v=kNHR6DeqKZA
    https://www.youtube.com/watch?v=t1AqWNI3iao

    Din Zeppelinstraße, Geislingen an der Steige,
    Cu drag, Lucia Dobrea (Bistrita)

    RăspundețiȘtergere
  12. Mihaela,sarbatori fericite alaturi de toti cei pe care ii iubesti si care te iubesc! Sarbatori fericite tuturor !

    RăspundețiȘtergere